Mis on SEO?

SEO on laialdaselt kasutatud termin seoses veebilehtedega ja internetipõhise turundusstrateegiaga, mille eesmärk on parandada veebilehe nähtavust ja jõudmist kõrgemale otsingumootori tulemuste lehekülgedel. SEO abil püütakse teha veebileht otsingumootoritele arusaadavaks ja atraktiivseks, et otsingumootorid selle parema sisu ja väärtuse tõttu kõrgemale positsioneeriksid. Õigesti tehtud SEO aitab veebilehel saada rohkem orgaanilisi ehk tasuta külastajaid, tõstes selle nähtavust otsingumootorite…

Read More

Ohtlikud paroolid | Milline on turvaline parool?

Iga kasutajakonto teeb väga palju turvalisemaks tugev parool. Kui kasutad ebaturvalist parooli, teed enda konto haavatavaks rünnakutele ja põhjustad potensiaalselt kahju ettevõtte veebilehele.   Milliseid paroole ja kasutajanimesid kasutada ei tohiks? Oleme kokku kogunud kõige populaarsemad paroolid ja kasutajanimed. Ära neid mitte mingil juhul kasuta, kuna nii teed enda kasutajad ja informatsiooni väga lihtsasti ligipääsetavaks.…

Read More

Millised on pakendite trendid ja suunad?

Järgmisel kümnendil on mitmeid suundumusi, mis eeldatavasti kujundavad pakendite tulevikku.   Jätkusuutlikkus Tarbijad on üha enam teadlikud pakendite mõjust keskkonnale. Ja mitte ainult seda, vaid teatud piirkondades ja riikides on kehtestatud ka uusi eeskirju. Selle tulemusena peavad ettevõtted leidma võimalusi, kuidas muuta oma pakendeid säästvamaks, näiteks kasutades biolagunevaid materjale, rakendades ringlussevõtuprogramme, pakkudes korduvtäitmist ja minimeerides pakendeid…

Read More

Mis on UI ja kuidas see erineb UX’ist?

UI on termin, mida kasutatakse pea lahutamatult tähepaariga UX. Seega on keeruline rääkida UI’st ilma UX’i puudutamata. Kuigi neid sageli käsitletakse koos ei ole need kindlasti sünonüümid. Mille poolest erinevad UX ja UI? UI pea lahutumatu paariline on UX (ingl user experience) ehk kasutajakogemus. UX’i loomise eesmärk on paika panna, mis elemendid (näiteks veebilehel või…

Read More

Ideest tulemuseni ainult 48h tunniga? Käisime Garage48 häkatonil

27-29. jaanuaril toimus Tartus Garage48 häkaton ehk 48-tunnine häkkimise maraton. Õnneks (!) oli puudust brändi, disaini ja veebiarendajatest, seega kutsuti meid osalema. Kuna idee on põnev “ideest prototüübini 48 tunniga”, siis ilmselgelt olime intrigeeritud ja õhinal minema. Samuti oli ürituse teema samuti huvitav ja oluline – erinevad uuenduslikud, jätkusuutlikud lahendused toidus. Loodi kas päris toitu…

Read More