Modulhus
2017-jätkuv

Projekti vajadus & eesmärgid
Vajadus
2018. aastal lõime koos Modulhusiga esimese veebipõhise ülilihtsa “majaehitaja” ehk online house builder’i nö MVP versiooni lead generation eesmärgil, et kliendil oleks võimalik oma esialgne huvi jätta võimalikult mugavalt ja kiirelt. Klient sai valida omale majamudeli ning teha veel mõne väikese valiku.Päringute arv aga aina kasvas ning nende haldamine läks väga töömahukaks nii müügitiimile kui projektijuhtidele.
Eesmärgid
Päringute haldamise kõrge töömahu taga oli aga selge põhjus, müügitiimi väga suur osa tööst peale päringu saamist oli klientidele sisekujunduslike lahenduste tutvustamine ning valimine. Seega seadsime järgmised eesmärgid:
1. Võimaldada kliendil valida ise päringu saatmisel sisekujunduslikud elemendid
2. Vähendada müügitiimi tööd kliendiga suhtlusel
3. Vähendada aega päringu esitamisest lepingu sõlmimiseni
Lahendus

Tellimisprotsess automatiseeritud kliendist tehaseni
Uus maja konfiguraator võimaldas Modulhus’i müügitiimil ja projektijuhtidel drastiliselt vähendada päringute haldamisega seotud töömahtu. Kuid ootamatuks boonuseks oli klientide uue lahenduse väga soe vastuvõtt, kuna nad said täpselt näha valikuid koos hindadega ja rahulikult omas tempos hoolikalt kaaludes vormi täita. Ja seeläbi suurenes veelgi päringute arv.
Vähenes päringute haldamisega seotud töömaht
Protsess päringust tellimuseni lühenes
Suurenes päringute arv
Vähenes manuaalsest tööst tekkinud vigade arv tänu automatiseerimisele
Paranes veebilehe kasutajakogemus, suurenes konkurentsieelis