Case study

Modulhus

2017 - jätkuv
Meie sisend

UI/UX disain

Bränding

Arendus (WP, WooCommerce, Integratsioonid)

Süsteemi arhitektuur

Külasta lehte

Modulhus on Rootsi turul tuntud kaubamärk, mis on tuntud oma kvaliteetsete ja kaunilt kujundatud pisimajade poolest. Nad alustasid oma teekonda 2014. aastal Attefallshus-tüüpi majadega pärast seda, kui võeti vastu uus seadus, mis võimaldas ehitada väikesi maju ilma ehitusloata. Nad nägid selles võimalust aidata kaasa eluasemepuuduse leevendamisele, pakkudes kauneid, ehitusluba mitte vajavaid kvaliteetseid ja vastupidavaid pisimaju, mis sobivad ideaalselt Skandinaavia kliimasse.

Koos kujundasime välja Modulhus’i brändi visuaalse poole ja aitasime jagada brändi lugu hoolikalt läbimõeldud veebilehe kaudu, mis põhineb igas aspektis otseselt Modulhus’i brändi väärtustel. Seda on tugevalt toetanud kiire ja kaasaegne lähenemine kasutajasõbralikkusele ja tehnoloogiatele.

Projekti vajadus & eesmärgid
Vajadus

2018. aastal lõime koos Modulhusiga esimese veebipõhise ülilihtsa “majaehitaja” ehk online house builder’i nö MVP versiooni lead generation eesmärgil, et kliendil oleks võimalik oma esialgne huvi jätta võimalikult mugavalt ja kiirelt. Klient sai valida omale majamudeli ning teha veel mõne väikese valiku.

Päringute arv aga aina kasvas ning nende haldamine läks väga töömahukaks nii müügitiimile kui projektijuhtidele.

Eesmärgid

Päringute haldamise kõrge töömahu taga oli aga selge põhjus, müügitiimi väga suur osa tööst peale päringu saamist oli klientidele sisekujunduslike lahenduste tutvustamine ning valimine. Seega seadsime järgmised eesmärgid:

  • Võimaldada kliendil valida ise päringu saatmisel sisekujunduslikud elemendid
  • Vähendada müügitiimi tööd kliendiga suhtlusel
  • Vähendada aega päringu esitamisest lepingu sõlmimiseni

Lahendus

Maja konfiguraator

Eesmärkidest lähtudes arendasime uue online house builder’i, mis võimaldas kliendil teha kõik olulised valikud kodust lahkumata, alates katusest, majaplaanist, lisaruutmeetritest ja küttesüsteemist, vannitoapeegli ja dimmerdavate lülititeni. Eesmärk oli kõik sisekujunduslikud ja ehituslikud sh materjali valikud, mis otseselt mõjutasid maja lõpphinda, teha võimalikuks ära valida.

Protsesside automatiseerimiseks oli vormiga seotud mitmeid liidestusi.

Saadud info põhjal saime täielikult automatiseerida tellimisprotsessi, saates peale vormi täitmist kauni PDF’i pakkumisega ja lepinguga kliendile nii e-mailile kui telefoni, võimaldades kliendil saadud pakkumine kohe ka digiallkirjastada.

Kogu kliendihalduse viisime ja liidestasime otse CRM’i, et kogu müügitiimil ja projektijuhtidel oleks selge ning ühene ülevaade igast projektist koos kogu infoga. Nii saime ka ühtlustada muudatuste tegemist projektides, et kõigil oleks alati värskeim info ja võimalik minna tagasi vaatamaks, millal, kes ning mis muudatusi on tehtud.

Päringust saadud info põhjal saime saata täpse sisendi tehasele, mis on ühtlasi seotud CRM’i kaudu tehtavate muudatustega.

Tulemused

Tellimisprotsess automatiseeritud kliendist tehaseni

Uus maja konfiguraator võimaldas Modulhus’i müügitiimil ja projektijuhtidel drastiliselt vähendada päringute haldamisega seotud töömahtu. Kuid ootamatuks boonuseks oli klientide uue lahenduse väga soe vastuvõtt, kuna nad said täpselt näha valikuid koos hindadega ja rahulikult omas tempos hoolikalt kaaludes vormi täita. Ja seeläbi suurenes veelgi päringute arv.

  • Vähenes päringute haldamisega seotud töömaht
  • Protsess päringust tellimuseni lühenes
  • Suurenes päringute arv
  • Vähenes manuaalsest tööst tekkinud vigade arv tänu automatiseerimisele
  • Paranes veebilehe kasutajakogemus, suurenes konkurentsieelis
Otsid suurepärast partnerit oma veebiarenduse projektiks?
Võta ühendust