Eleonora-Modulhus-Attefallshus
Case study

Modulhus

Meie sisend
UI/UX Disain
Bränding
Arendus (sh. e-pood)
Süsteemi arhitektuur


Millal
2017-käiv
Külasta Modulhus'i

Revolutsioon eluasemeturul

Modulhus on Rootsi turul tuntud kaubamärk, mis on tuntud oma kvaliteetsete ja kaunilt kujundatud pisimajade poolest. Nad alustasid oma teekonda 2014. aastal Attefallshus-tüüpi majadega pärast seda, kui võeti vastu uus seadus, mis võimaldas ehitada väikesi maju ilma ehitusloata. Nad nägid selles võimalust aidata kaasa eluasemepuuduse leevendamisele, pakkudes kauneid, ehitusluba mitte vajavaid kvaliteetseid ja vastupidavaid pisimaju, mis sobivad ideaalselt Skandinaavia kliimasse.

Koos kujundasime välja Modulhuse brändi visuaalse poole ja aitasime jagada Modulhus’i brändi lugu hoolikalt läbimõeldud veebilehe kaudu, mis põhineb igas aspektis otseselt Modulhuse brändi väärtustel. Seda on tugevalt toetanud kiire ja kaasaegne lähenemine kasutajasõbralikkusele ja tehnoloogiatele.

Täname Modulhust südamest partnerluse eest, mis on avatud, aus, loominguline ja rajatud ühisele soovile luua väärtust.

Pehmed nurgad, kaunid pildid ja tugevad fondid

Kuigi Modulhus bränd on viimase 6 aasta jooksul visuaalselt paar korda uuenduskuuri läbinud, oleme alati jätnud alles elemendid, mis on kahtlemata “Modulhus”.

 

Uudne lähenemisviis majade tellimisele

2018. aastal lõime koos Modulhusiga esimese veebipõhise “majaehitaja” ehk online house builder’i. Aastate jooksul oleme viinud läbi mõned suuremad uuendused, mis on automatiseerinud kogu protsessi Modulhuse meeskonna jaoks. Seega vähendame ettevõtte sisemüügi- ja projektijuhtimise meeskonna töökoormust ning võimaldame kliendil oma uut maja kohandada selliseks, nagu nad soovivad, kodust lahkumata!