Kodulehe tegemine

Kodulehe tegemine WordPressil

Kodulehe tegemine on meie igapäevane tegevus! Meilt tellitud kodulehed on ehitatud kasutades tänapäevast veebitarkvara ning silmaspidades, mis on veebilehe puhul olulisim: kiirus ja kasutajasõbralikus. Tööprotsessis ei kasuta piiravaid valmisteemasid ega lehepõhju. Meile on oluline korrektne töö, meie poolt arusaadav suhtlus kliendiga ja usaldusväärsus.

Kasutame kodulehtede valmistamiseks WordPressi.

Meie lähenemine
・Rõhk kasutajasõbralikkusel

Projektide teostamisel paneme rõhku kasutajasõbralikkusele - et kodulehe haldamine oleks mugav ja külastamine mõnus, olenemata seadmest.


・Tänapäevased töövõtted

Kasutame oma töös kaasaegseid töövõtteid ja -vahendeid, et koduleht oleks kooskõlas tänapäevaste normide ja vajadustega.

・Tugev koostöö kliendiga

Ideaalne koduleht on selline, mis vastab kliendi vajadustele. Selleks, et teie uus koduleht oleks täiuslik, peame töötama koos teiega, et ideed realiseerida!


・Arendame in-house

Kõik oma projektid arendame algusest lõpuni majas - prototüübist lõpplahenduseni. Me ei osta sisse ega vahenda teiste ettevõtete tööd.

Kas mul on vaja uut kodulehte?

Oleme toonud välja levinumad põhjused, miks tuleks või võiks kaaluda uue kodulehe tegemist. Iga põhjusega ei pea kohe kaasnema täitsa uue kodulehe tegemist, vaid piisab ka värskendamisest.


Vana koduleht ei ühildu uute aplikatsioonidega

Vanade kodulehtede puhul võib juhtuda, et on kasutatud arendamiseks platvormi või töövõtteid, mis ei võimalda uuendusi või liidestamist uute programmide ja tarkvaradega. Sellisel juhul tuleb leida, kas viga on platvormis, millel koduleht on ehitatud või mingis kindlas moodulis, mille tõttu liidestamine ei ole võimalik. Kui on tegemist mooduliga, on võimalik see välja vahetada, kuid kui probleem on platvormis, tuleb kaaluda uue kodulehe ehitamist. Mõistlik on ehitada koduleht kasutades platvormi, mis on populaarne - sellisel juhul on sellel uuendused ja suure tõenäosusega uuesti sellist probleemi ei teki.


Kodulehele ei saa lisada funktsioone

Sarnaselt eelmise punktiga võib siin olla mitu põhjust sellele probleemile. Kas probleem on platvormis või töövõtetes, kuidas koduleht ehitati, kuid mõlemal juhul tuleks suure tõenäosusega koduleht täitsa uuesti arendada. Kui probleem on platvormis ja ei ole võimalik leida viisi, kuidas lisada mõningaid spetsiifilisi funktsioone, tuleb leht ümber teha. Kui probleem on aga töövõtetes, mis jäävad nii tugevalt jalgu, et ei ole võimalik lisada funktsioone, tuleks koduleht niikuinii ümber teha. Ei tea, mis probleemid võivad veel tekkida ebakvaliteetsest arendusest.


Koduleht ei ole nutisõbralik

Iga koduleht peab olema praeguseks nutisõbralik ning kasutatav mobiilseadmetel. Kui kodulehega muidu olete rahul, siis uurige, kas oleks võimalik lihtsalt lisada või muuta paremaks mobiili- ja tahvlivaateid. Kui ei, siis tuleks lasta teha täitsa uus koduleht, mis seda võimaldab.


Kodulehe disain ei ole kaasaegne

Kodulehe disaini on võimalik muuta väga kergelt juba mõne elemendi muutmisega, näiteks värvid, varjundid, ümarad või kandilised nurgad jne. Kui koduleht ise töötab hästi ja olete rahul ning ümber disainimine on võimalik, siis tasuks koduleht lihtsalt ümber disainida. Kui praegune koduleht seda ei võimalda, siis vajate uut kodulehte.


Koduleht on aegunud põhjal

Kodulehte on võimalik ehitada erinevatel platvormidel (nt. WordPress, isetehtud PHP jne). Kui praegune koduleht täidab teie vajadused, vajalikke liidestusi ja arendusi on võimalik teha, SEO on korralik ning teile kodulehe teinud arendaja sellele veel vajadusel hooldust pakub, on kõik tip-top! Uue kodulehe peale tuleks mõelda alles siis, kui tekib probleeme või sellele keegi enam arendust ega hooldust ei paku.


Koduleht on aeglane

Kodulehte saab kiiremaks teha, kuid teatud maani. Kui kodulehe vundament ehk see, kuidas see arendatud on ja mida kasutades, on ebakvaliteetne, siis lehe optimeerimine suurepäraseid tulemusi ei too. Ja kui juba võimalikud optimeerimised on tehtud, aga leht on ikka aeglane, tuleks see kindlasti ümber teha.


Kodulehe haldamine on keeruline

Kodulehe haldamine on väga oluline, eriti kui tegemist on kodulehega, mille sisu pidevalt uuendatakse. Näiteks lisate tihti uudiseid ettevõtte kohta kodulehele, siis peaks nende lisamine ja muutmine olema mugav. Samamoodi peab olema SEO teostamine hõlbus.

Kui tunnete, et praegust kodulehte haldada on liiga keeruline, siis võiks mõelda selle ümber tegemisele, kui selle haldamist lihtsamaks teha ei ole võimalik. Eks igal kodulehel on võimalik muuta natukene selle haldamist - mõnel rohkem, mõnel vähem - kuid täitsa 100% töölaua ümber muutmist teha ei ole mõtet. Pigem see raha suunata uue kodulehe arendamisele ning suurte töölaua hoolduskulude asemel võib raha paigutada turundusse.

Soovid 6 kuud tasuta Veebimajutust kodulehele?

Kasuta Veebimajutuse kodulehel tellimuse esitamisel meie partneri sooduskoodi ning saa esimesed 6 kuud majutust oma domeenile täiesti tasuta!

SOODUSKOOD:
XYSUM

Kodulehe tegemine: protsess

1. Kodulehe eesmärgi püstitamine

Esmalt tuleb välja selgitada, milline ülesanne hakkab olema kodulehel. Näiteks kontaktandmete, teenuste või piltide kuvamine, blogi pidamiseks vms.

2. Ideede kogumine

Kui kodulehe eesmärk on seatud, on õige aeg hakata koguma ideid kodulehe välimuseks ja funktsionaalsuseks. Koguge kokku olemasolev materjal (nt brändivärvid, logo) ja veebilehed, mis meeldivad kas disaini või funktsioonide poolest, mida soovite.

3. Kohtumine / koosolek

Esimese kohtumise või kontakti eesmärk on rääkida läbi teie ideed, eelarve ja soovid. Anname nõu ja vastame teie täiendavatele küsimustele. Oluline on paika panna kõige optimaalsemad lahendused, mis täidaksid teie vajadusi ning mahuksid teie eelarvesse. Viime koosolekuid läbi ka videosilla vahendusel.

4. Kodulehe projekti koostamine

Kodulehe tegemise aluseks oleva projekti koostamiseks kogume me kokku teie poolt antud ideed ja algmaterjali. Vaatame üle sisumaterjali ning leiame parima tervikliku lahenduse esimese kohtumise pealt. Selle informatsiooni põhjal kirjutame täpse projekti kirjelduse koos hinnapakkumisega.

5. Prototüüp ehk disainifaas

Kodulehe tegemine saab alguse prototüübist, mis on valmiva kodulehe kavandiks. Prototüüp on efektiivne ja aega kokkuhoidev osa igast meie veebiprojektist. Tänu prototüübile, suudame luua ja vajadusel muuta tulevase kodulehe disaini teie märkuste põhjal oluliselt kiiremini, kui luues esmase disaini alles tööserveris. Prototüübi eesmärk on saada võimalikult täpselt paika disainisuund, mida hakkab järgima kogu koduleht. Prototüübi koostame üldjuhul teie jaoks kõige olulistematele lehtedele, näiteks esileht, teenuste leht ja meist leht.

6. Arendamine ja materjali lisamine

Kui prototüüp on valmis ja disain teie poolt kinnitatud, saamegi edasi liikuda juba arenduse ja materjali sisestamise faasi. Kodulehte arendame enda tööserveris, millele on teil ligipääs, et saaksite jälgida projekti kulgu. Vajaliku sisumaterjali võtame teie eelmiselt kodulehelt, selle puudumisel koostame teile dokumendi koos vajalike materjalidega, mida saate lihtsasti ära täita. Selles faasis lisame ka vajalikud liidestused näiteks uudiskirja saatmise platvormidega või sotsiaalmeedia platvormidega.

7. Testimine

Testimise faasis kontrollime üle kõik lehe osad, lingid ja funktsioonid, sealhulgas kõik kontaktivormid ja erinevad vaated.

8. Kodulehe optimeerimine

Väga oluline osa lehest on selle optimeerimine kiirusele. Arendamise käigus kasutame töövõtteid, et ehitada kvaliteetne vundament ja küljendus kodulehele. Optimeerimise osas lisame eelnevatele töövõtetele veel täiendavaid viimaseid lihve, et koduleht oleks mõnusalt kiire.

9. Kodulehe SEO - optimeerimine otsingumootorile

Koduleht peab olema optimeeritud otsingumootorile, selleks peaksid olema tehtud vähemalt põhilised tööülesanded. Teostame märksõnadeanalüüsi ja lisame korrektsed metatiitlid ja -kirjeldused ja piltidele alternatiivtekstid. Kodulehe tehnilise SEO eest hoolitseme eelnevates punktides. Staatilistel lehtedel olevad sisutekstid vaatame üle ja lisame lehele juba õigete pealkirjade ja HTML-markup’idega nende lisamise hetkel.

10. Kodulehe avalikustamine

Kui koduleht on valmis, viime selle üle meie tööserverist teie domeenile. Teostame viimased kontrollid ning testid. Lisame SSL sertifikaadi (HTTP → HTTPS). Loome teie uuele kodulehele Google Analytics ja Google Search Console kontod, kui neid varem ei olnud, et saaksite jälgida oma kodulehe külastatavuse ja leitavuse kohta statistikat. Kui varasemast on kontod olemas, lisame need uuele kodulehele.

11. On-boarding

On-boardingu käigus õpetame teile, kuidas oma kodulehte edasiselt kasutama hakata ehk kuidas materjali lisada ja muuta. Selles faasis aitame vajadusel ka näiteks Google Analyticsi ja Google Search Console kasutama õppimisega.

12. Kodulehe haldamine ja hooldus

Kui projekt on lõppenud, saate te kodulehe igapäevase haldamisega ise suurepäraselt hakkama. Küll aga võiks igat kodulehte lasta vähemalt korra aastas üle kontrollida professionaalselt ning vajadusel teostada hooldust.

Miks valida WordPress?

WordPress on maailma populaarseim platvorm, millele kodulehti ehitatakse. WordPress on maailma populaarseim platvorm, millele kodulehti ehitatakse. WordPress on maailma populaarseim platvorm, millele kodulehti ehitatakse.

Vali WordPress, sest:

✓ Hulganisti liidestamise võimalusi

✓ Alati leiad vajadusel arendaja

✓ Tänu uuendustele on turvaline valik

✓ Populaarsus garanteerib uuendused

Iga projektiga kaasneb:

Abi domeeninime ostmisel

Veebimajutuse seadistamine

Kodulehe tarkvara installeerimine

Lihtne logo kliendi soovil

Kodulehe disain

Sisumaterjali töötlemine

Google Analytics & Search Console seadistamine

Privaatsuspoliitika lehtede lisamine

Küpsiste kasutamise teavitus

Mobiili- ja tahvlivaated

Kodulehe projektid

Kõik meie tehtud kodulehed on erilahendusel valminud WordPress põhjal. Meie tehtud kodulehtede hulgast võite leida nii lihtsaid ühelehelisi kodulehti kui keerukamaid ja funktsiooniderohkeid mahukaid veebilehti.


Vaata tehtud töid

Kvaliteetne koduleht ehk kuidas valida kodulehe tegijat?

Kodulehe tegemine on vajalik protsess pea igal ettevõttel. Ilmselt on paljud sellega varem ka kokku puutunud. Sellegipoolest oleme toonud välja mõningad olulised punktid, mida unustada ei tasuks ja mille peale ehk kohe ei tulegi. Nendele punktidele tuleks vastused saada enne, kui hinnapakkumise vastu võtate.


Platvorm, millele koduleht arendatakse

On palju erinevaid platvorme ja raamistikke, millele võib kodulehte väga edukalt ehitada nii et kõik teie vajadused ja soovid oleksid kaetud. Mida hoopis platvormi suutlikkusest jälgima peaks on selle populaarsus. Selle järgi teate, kas isegi siis kui ettevõte, kes teile kodulehte hetkel pakub ära kaob, on teil võimalik saada sellele vajadusel hooldust või edasi arendamist. WordPress on sellepärast väga hea valik, kuna tänu laialdasele populaarsusele on see pidevalt uuendustega ajaga kaasas ning on palju WordPress arendajaid.


In-house arendus

Tänapäeval on palju ettevõtteid, kes tegelikult majas sees ehk in-house kodulehte algusest lõpuni ei tee. See tähendab, et näiteks disaini teeb üks ettevõte, sisutekstid teine ettevõte ja selle kõik paneb kokku ja arendab hoopis kolmas ettevõte. Kuid teie tellisite kodulehe ühe ettevõtte käest ehk et teised teenused ostab ta hoopis sisse.


Üldjuhul võib tekkida selliste alatöövõttudega rohkem probleeme ja suhtlus ning reageerimine on aeglasem, kui in-house arenduse puhul. Sama probleem võib tekkida ka hilisemate küsimustega, kui äkki arendust teinud ettevõtet enam ei ole või on nendel pikad järjekorrad. Kas siis ettevõte kellelelt teie töö tellisite on piisavalt pädev lahendama arendusega seotud probleeme? Kui võimalik, siis pigem võtta arendus kohast, kus kõik projekti osad valmivad ühe katuse all.


Kodulehe valmimisaeg

Üks põhilistest küsimustest on - kui kiiresti valmib uus koduleht?

Iga arendaja võib anda erineva tähtaja samale kodulehe tegemise projektile, mis sõltub näiteks:

  • Arenduse meetodist - Kas ettevõte kasutab mõnda valmisteemat, ostab teenust sisse või ehitab täitsa käsitööna.
  • Ettevõttesisestest tööviisidest - Äkki ei alustata projekti kohe arendamisest, vaid esmalt näiteks kaardistatakse vajadused või luuakse prototüüp. Jälgige, milline on töö järjekord projekti kirjelduses.
  • Käesolevatest töödest - Mida rohkem on tööd, seda pikemaks võidakse eeldada projekti tähtaega.

Üldjuhul tuleb vaadata kodulehe valmimisaega vastavalt projekti keerukusest. Näiteks lihtsa ühelehelise kodulehe 2-nädalase valmimisajaga võib olla rahul, kuid kui saate erinevate funktsioonidega ja mahuka kodulehe valmimisajaks sama aja, olge väga ettevaatlik. Ükski korralik ja läbimõeldud mahukas ning funktsioonidega koduleht, mille valmimisel jälgitakse disaini ning võetakse arvesse teie märkusi, ei saa valmis algusest lõpuni paari nädalaga. Sellisel juhul kas saate ebakvaliteetse kodulehe või vähesest kogemusest on pakutud kodulehe valmimisaeg liiga lühike.


Funktsioonide lisamine tulevikus

Praegune projekti kirjeldus ja valmiv koduleht täidab praegused vajadused, kuid kas need vajadused jäävad täiesti muutumatuks aasta, kahe või isegi 5 aasta jooksul? Kogemus näitab, et pigem mitte. Ka näiteks ettevõtte laienemine ja töötajate lisandumine võib kaasa tuua vajaduse lisada funktsioone kodulehele. Seetõttu oleks oluline teada saada, kas praegu tehtav koduleht toetab edasi arendamist ja funktsioonide lisamist tulevikus.


“Kõik ühes” projekt ja hind

Osad ettevõtted tahavad pakkuda kodulehe maksimeeritud täislahendust, mis on koos kodulehe arenduse, SEO koos sisuloomega, disainiga, digiturundusega, strateegia loomisega jne. Ja seda kõike veel kommiraha eest! Sellisel juhul tuleb mõelda, kas üks veebiagentuur on võimeline nii palju erinevaid ülesandeid läbimõeldult ja hästi täitma või on tegemist pigem nagu 3-in-1 tootega, mis ei tee ühtegi asja päris täpselt õigesti.


Teisalt kasutatakse müügiargumentidena tihti ja rohkelt esmapilgul mitte mõõdetava tulemusega sõnu ja ülesandeid nagu “vajaduste kaardistamine”, “äriliste strateegiate läbitöötamine” ja muid sarnaseid. Esmalt tekib küsimus, kas kodulehe tegija üheks tööülesandeks peaks olema “äriliste strateegiate läbitöötamine”? See selleks, sest olulisem on, kui palju nendele tööülesannetele aega suunatakse? Kuidas on projektis ajaliselt need tööd jaotatud? Suurema tõenäosusega on välja toodud näidete all mõeldud 1-2 lisaküsimust teile, mille põhjal tehakse lisamärkus või muudatus ning mis on niikuinii iga kodulehe teostamiseks vajalikud küsimused. Veenduge, et tegemist ei oleks pelgalt müügijutuga, mis kergitaks lihtsalt kodulehe hinda, vaid reaalse projekti osaga, mille eest maksmine on põhjendatud.


Kodulehe disain

Disain on iga kodulehe juures äärmiselt oluline ning enamikel juhtudel on kas väljakujunenud juba mingi kindel nägemus, milline see võiks välja näha või vähemalt ettevõtte identiteediga seotud elemendid, mida kasutada. Kuid mis projekti hetkel ja kuidas need ideed kodulehe tegija viib ellu?


Disaini loomiseks ja kinnitamiseks lähenevad ettevõtted erinevalt. Mõned lepivad selle võibolla paberil algul näidete põhjal kokku, teised pakuvad võimalust esitada revisioone, meie näiteks loome enne arendama hakkamist prototüübi. Prototüüp võimaldab oluliselt kiiremini teha disainilisi muudatusi kui saidil, sellega saavutame disainilise arusaama kliendiga enne veebisaidiga töö alustamist. Kui ettevõte mõnda sarnast töövõtet ei kasuta, siis tuleks kindlasti teada saada, kui palju revisioone on projektis disainile ette nähtud.

Korduma Kippuvad Küsimused

Kodulehe tegemise hind

Kodulehe tegemise hind koosneb projekti peamiste tööülesannete maksumusest. Kodulehe tegemise hinna peamised tegurid on üldjuhul disain (UI/UX), funktsioonid sh. liidestused, sisumaterjali hulk sh. sisulehtede loomine ja optimeerimine sh. pildid ja tekstid SEO jaoks jne.

Kodulehe tegemise hind erineb ettevõtete vahel just selle põhjal, milliseid ülesandeid projekt sisaldab ja millises mahus neid täidetakse. Hea näide on näiteks disain. Mõned ettevõtted ei pööra sellele rohkem rõhku, kui koguvad esialgse informatsiooni kokku ning loovad selle põhjal kohe kodulehe. Teised ettevõtted teevad enne näiteks kavandeid või meie puhul prototüübi.

Kodulehe hind - millest sõltub?

Kodulehe hind on üsna unikaalne iga projekti lõikes. Kodulehe hinna moodustab laias laastus järgmised neli elementi ja nende kombinatsioonid: funktsioonid, materjal, disain ja kasutatavus.

Funktsioonide osas on oluline teada, millised funktsioonid, sh liidestamised ja kui palju neid kodulehele tuleb ehk millises mahus. Loomulikult, mida keerulisemad ja mida rohkem neid on, seda kallim on koduleht.

Materjali osas tuleb vastata mitmele küsimusele. Esiteks, kui palju tuleb kodulehele materjali ja sealt palju staatilisi sisulehti? Teiseks, kas kodulehele tuleb blogifunktsioon ehk dünaamiline sisumaterjal? Kui tihti on kodulehel sisulehtedel materjali vaja vahetada? Mida rohkem erinevat tüüpi materjali on kodulehel, mis vajavad erilähenemist, seda kallim on koduleht.

Disaini osas oleneb kodulehe hind kahest aspektist - kui keeruline on disain ja mitmele lehele disain luua tuleb. Mida keerulisem on disain või mida rohkem vaateid disainida tuleb, seda kõrgem on kodulehe hind. Kui soovite aga näiteks lihtsa välimusega paari lehelist kodulehte, siis disain kodulehe hinna puhul suurt rolli ei mängi.

Kasutatavus ehk kodulehe haldamine on oluline osa kodulehe hinna puhul, kui seda tuleb muuta. Kui tuleb teha muudatusi, et materjali ja kodulehe haldamine igapäevaselt oleks lihtne, siis toob see kaasa endaga kõrgema kodulehe hinna. Kui koduleht kasutab ainult tavapärast ehk mitte kohandatud materjali, mis on staatiline, siis erilist kohandamist haldamise protsessis ei vajata ning kodulehe hind sellest ei sõltu.

Kas mul on vaja uut kodulehte?

Uue kodulehe tellimise peale tuleks mõelda siis kui saate vastata järgnevatele punktidele jaatavalt: vana koduleht ei ühildu uute aplikatsioonidega, kodulehele ei saa lisada uusi funktsioone, koduleht ei ole nutisõbralik, kodulehe disain ei ole kaasaegne, koduleht on aegunud põhjal, koduleht on aeglane, kodulehe haldamine on keeruline või koduleht on katki.

Loe täpsemalt nende põhjuste kohta edasi meie lehelt.

Mis saab praegusest SEO'st kui teeme uue kodulehe?

Kui tehakse uus koduleht, siis olenevad eelnevad otsingutulemused ja nende üle kandumised uuele kodulehele materjali kasutusest. See tähendab, kui palju vanast materjalist kasutatakse uuel lehel ja kuidas see on kuvatud (sh. navigatsioon).

Kui teie praegune koduleht on Googles väga kõrgel, siis on mõistlik jätta materjal võimalikult puutumatuks - see tähendab samad lingid (kui enne oli abc.ee/teenused/, siis uuel lehele peab olema samamoodi abc.ee/teenused/), sama tekstimaterjal, samad metatiitlid ja -kirjeldused jne.

Kui praeguse SEO tulemusega rahul ei ole, siis võib teha kodulehel muudatusi. Kirjutada rohkem või parema sisuteksti sisulehtedele, lisada korrektsed metatiitlid ja -kirjeldused, kui neid ei olnud, optimeerida pildid ja lisada korrektsed alternatiivtekstid.

Esimesel juhul võib tulla ette, et koduleht mõneks ajaks muudab oma positsiooni Google otsingutulemustes, kuid peaks varsti stabiliseeruma. Teisel juhul läheb mõnda aega enne, kui muudatused sisse lähevad ning Googles tulemusi päris tulemusi näeb.

Soovin alustada väiksema eelarvega, millised on mu võimalused?

Tihti on just alustavatel ettevõtetel väga oluline oma ressursi paigutus ja et ka turundusele jaguks raha, soovitakse kulutada esialgu vähem kodulehele. Siinkohal tuleb appi projekt, mis on jaotatud eraldi iseseisvateks etappideks. Juba esimese etapi lõpus saab klient kätte täielikult funktsioneeriva kodulehe. Iga järgmise etapi eesmärk on täiustada juba valminud kodulehte, näiteks lisada funktsioone.

Nipid sujuvaks kodulehe arenduseks

  • Mõelge võimalikult täpselt, mida soovite külastajale teada anda ja näidata oma kodulehe kaudu. See aitab töötada projekti oluliselt täpsemalt ning selgemalt välja. Lisaks vähendab see kodulehe valmimisaega.
  • Sisumaterjal nagu pildid ja tekstid, mida kodulehele panna soovite, soovitame koguda kokku võimalikult varakult. Nii saab kodulehe kiiremini valmis!
  • Kui aktiivselt soovite lehte hiljem edasi kasutada. Milliseid lehti ja sisu soovite ise muutma ja uuendama hakata? Mõtlemiskohaks on kindlasti kui "lahtiseid käsi" te hiljem soovite sisumaterjali osas.
  • Ei ole mõtet leiutada ratast ratta leiutamise eesmärgil. Kui näed, et mõnel teisel kodulehel on mõni asi väga hästi tehtud, märgi see ülesse.
  • Jätkates eelmisest punktist. Ärge võrrelge end liiga kriitiliselt teiste konkurentidega, kõik ei pea olema täpselt samamoodi lahendatud.
  • Kui teil ei ole kedagi, kes KINDLASTI blogisse postitusi järjepidevalt kirjutama hakkab, pole seda mõtet lisada. Aegunud postitused ja mitteuuenev sisu võib teha teile hoopis karuteene.
  • Kui kahtled mõne funktsiooni lisamises, siis lükka see edasi. Hiljem saab alati funktsionaalsust tõsta, kuid ilma põhjuseta lisafunktsioonide eest maksta ei ole mõistlik!