E-poe tegemine

E-poe tegemine WordPressil

E-poe tegemine on meie kõige populaarsem teenus! E-pood on suurepärane võimalus müüa oma tooteid sõltumata kellaajast või kaupluse asukohast. Tänu kvaliteetsele e-poele on võimalik müüa oma tooteid rahvusvaheliselt ja vähendada kulutusi näiteks rendile ja tööjõule võrreldes traditsioonilise kauplusega.

Kõik meie e-poed on erilahendusel valminud, Woocommerce ja WordPress põhjal.

Meie kompetents
・Erilahenduslik disain

Soovid eristuda konkurentidest erilahendusliku disainiga tootelehe või tootekataloogiga? Pole muret, teeme seda igapäevaselt!


・Eripärased filtrid, omadused

Teame, et igal e-poel ja tootel on oma nüansid, mis vajavad erilähenemist, et tagada külastajale meeldiv kogemus ja mugav kasutus!

・Integratsioonid, liidestamised

Vajate, et e-poe tellimused läheksid näiteks automaatselt raamatupidamistarkvarale edasi? Saab tehtud!


・Toodete import, tabelid

Teil on tuhandeid tooteid, mis vajavad importimist ja tabelid tahaksid veel enne lisatöötlust? Teeme selle töö ära kiirelt ja efektiivselt!

Mis on e-poe kõige olulisemad osad?

Iga e-pood erineb üksteisest mingil määral ja võib lõpmatult vaielda selle üle, mis teeb ühe e-poe väga heaks e-poeks. Mõned arvavad, et disain, teised, et kiirus, kolmandad, et korralik SEO. Ja kõigil on õigus! Aga, milleta ei saa ühegi tavalise e-poe puhul üle ega ümber on tooted ja kassa.


1. Tooted

Ilma toodeteta ei ole ühelgi e-poel mõtet. Seega, võib öelda, et tooted on absoluutselt kõige olulisem osa igast e-poest!


Milline on hea toode e-poes?

Mõelge enda e-poe külastuste peale. Kui tihti te mõtlete e-poe välimuse peale, kui otsite mingit kindlat toodet? Aga nüüd, kui palju te keskendute tootele endale - informatsioonile ja piltidele? Julgen arvata, et kui lehe kasutamisega probleeme ei ole, siis eriti te selle välimust tähele ei panegi, kui leiate otsitud toote. Või äkki olete valinud teise e-poe, sest seal kirjeldas toodet paremini?


Heal tootel on:

✅ Korralikud tootepildid

✅ Piisaval hulgal tootekirjeldust - mida kallim toode, seda pikem kirjeldus.



Võid lugeda pikemalt sellest, mida vältida e-poodide puhul SIIT!


Tootehulk ja e-poe hind?

E-poe hinda ei mõjuta suurel määral toodete hulk. Tooteid võib olla kas 10 või 10 000, kuid arenduse mõttes jääb hind ikka põhimõtteliselt samaks, eriti, kui on olemas korralik tootefail, mille abil teostada massiline import. Kui aga ongi teie kodulehel 10 000 toodet, koos erinevate filtreerimisvõimalustega ja võibolla veel variatsioonidega, siis tuleks arvestada kõrgema veebimajutuse paketiga.



2. Kassa

Kui e-poes on tooted olemas, need on külastaja üles leidnud ja oma ostukorvi pannud, saab ta liikuda edasi kassasse. NB! Kui e-poele maksmisvõimalust ei taha, siis võid sellest punktist üle vaadata!


Tarnevõimalused

Tarnevõimalustest sõltub väga suurel määral see, kas klient sooritab ostu sinu või konkurendi juures.


Veendu, et:

✅ Pakud õiglase hinnaga tarnet - ära määra saatmise hindu kõrgemaks, kui need päriselt on

✅ Pakud rohkem kui ühte tarnevõimalust, kui see on võimalik.



Maksmine

E-poes ostude ees tasumine on iga e-poe põhiline eesmärk, kuid ka selles faasis võib potensiaalne külastaja oma ostukorvi hüljata ja ostuprotsessi pooleli jätta. Miks?


Põhjused, miks jäetakse maksmata:

❌ Saatmiskulu on liiga kõrge

❌ Liiga vähe maksmisvõimalusi ja/või ebapopulaarsed maksmisvõimalused

Soovid 6 kuud tasuta Veebimajutust e-poele?

Kasuta Veebimajutuse kodulehel tellimuse esitamisel meie partneri sooduskoodi ning saa esimesed 6 kuud majutust oma domeenile täiesti tasuta!

SOODUSKOOD:
XYSUM

E-poe tegemine: protsess

1. E-poe eesmärkide seadmine

E-poe arendamisel ja projekti esitamisel tuleks esmalt mõelda, mis toodeteks on e-pood mõeldud või vajalik. Mõistes, milline on teie tootesortiment võimaldab edasistes punktides koguda oluliselt efektiivsemalt ideid ja funktsionaalsusi, mida vajatakse.

2. Ideede kogumine

Kui on läbimõeldud tooted, mis kodulehele tulevad on hea koguda ideid. Klientidel on üldiselt välja kujunenud arusaam, kuidas erinevaid e-poode kasutada. Seetõttu oleks hea leida mõni olemasolev e-pood, mis müüb sarnaseid tooteid, et näha, kuidas toodete filtreerimine ja kujutamine välja näeb. Muidugi tuleks mõelda ka disainile, värvidele jms.

3. Kohtumine / koosolek

Esimese kohtumise või kontakti eesmärk on rääkida läbi teie ideed, eelarve ja soovid. Anname nõu ja vastame teie täiendavatele küsimustele. Oluline on paika panna kõige optimaalsemad lahendused, mis täidaksid teie vajadusi ning mahuksid teie eelarvesse. Viime koosolekuid läbi ka videosilla vahendusel.

4. E-poe projekti koostamine

E-poe arendamise projekti koostamiseks kogume me kokku teie poolt antud ideed ja algmaterjali. Vaatame üle sisumaterjali ning leiame parima tervikliku lahenduse esimese kohtumise pealt. Selle informatsiooni põhjal kirjutame täpse projekti kirjelduse koos hinnapakkumisega.

5. Prototüüp ehk disainifaas

E-poe projekt saab alguse prototüübist, mis on valmiva e-poe kavandiks. Prototüüp on efektiivne ja aega kokkuhoidev osa igast meie veebiprojektist. Tänu prototüübile, suudame luua ja vajadusel muuta tulevase e-poe disaini teie märkuste põhjal oluliselt kiiremini, kui luues esmase disaini alles tööserveris. Prototüübi eesmärk on saada võimalikult täpselt paika disainisuund, mida hakkab järgima kogu e-pood. Prototüübi koostame üldjuhul teie jaoks kõige olulistematele lehtedele, näiteks esileht, tootekataloogi leht ja tooteleht.

6. Arendamine ja materjali lisamine

Kui prototüüp on valmis ja disain teie poolt kinnitatud, saamegi edasi liikuda juba arenduse ja materjali sisestamise faasi. E-poodi arendamine enda tööserveris, millele on teil ligipääs, et saaksite jälgida projekti kulgu. Vajaliku sisumaterjali võtame teie eelmiselt e-poelt või kodulehelt, selle puudumisel koostame teile dokumendi koos vajalike materjalidega, mida saate lihtsasti ära täita. Selles faasis lisame ka vajalikud liidestused näiteks raamatupidamistarkvaradega või uudiskirja saatmise platvormidega.

7. Testimine

Testimise faasis kontrollime üle kõik lehe osad ja funktsioonid, sealhulgas kõik kontaktivormid ja ostusooritamise protsessi.

8. E-poe optimeerimine kiirusele

Väga oluline osa lehest on selle optimeerimine kiirusele. Arendamise käigus kasutame töövõtteid, et ehitada kvaliteetne vundament ja küljendus e-poele. Optimeerimise osas lisame eelnevatele töövõtetele veel täiendavaid viimaseid lihve, et e-pood oleks mõnusalt kiire.

9. E-poe SEO - optimeerimine otsingumootorile

E-pood ja selle kodulehe osa peab olema optimeeritud otsingumootorile. Teostame märksõnadeanalüüsi ja lisame korrektsed metatiitlid ja -kirjeldused ja piltidele alternatiivtekstid. E-poe tehnilise SEO eest hoolitseme eelnevates punktides. Staatilistel lehtedel olevad sisutekstid vaatame üle ja lisame lehele juba õigete pealkirjade ja HTML-markup’idega nende lisamise hetkel.

10. E-poe avalikustamine

Kui e-pood on valmis, viime selle üle meie tööserverist teie domeenile. Kontrollime üle uuesti ostuprotsessi ja optimeerimised. Lisame SSL sertifikaadi (HTTP → HTTPS). Loome teie uuele e-poele Google Analytics ja Google Search Console kontod, kui neid varem ei olnud, et saaksite jälgida oma e-poe külastatavuse ja leitavuse kohta statistikat.

11. On-boarding

On-boardingu käigus õpetame teile, kuidas oma e-poodi edasiselt haldama hakata ehk kuidas materjali ja tooteid lisada ja muuta, tellimusi kinnitada jms. Selles faasis aitame vajadusel ka näiteks Google Analyticsi kasutama õppimisega.

12. E-poe haldamine ja hooldus

Kui projekt on lõppenud, saate te e-poe igapäevase haldamisega ise suurepäraselt hakkama. Küll aga võiks igat e-poodi lasta vähemalt korra aastas üle kontrollida professionaalselt ning vajadusel teostada põhjalikumat hooldust.

Miks valida WordPress?

WordPress on maailma populaarseim platvorm, millele e-poode arendatakse. WordPressile ehitatatakse kõige sagedamini e-poe funktsioon WooCommerce’i peale. WooCommerce on nagu WordPress - väga populaarne ning seetõttu omab mitut eelist.

Vali WordPress ja WooCommerce, sest:

✓ Hulganisti liidestamise võimalusi

✓ Alati leiad vajadusel arendaja

✓ Tänu uuendustele on turvaline valik

✓ Populaarsus garanteerib uuendused

Iga projektiga kaasneb:

Abi domeeninime ostmisel

Veebimajutuse seadistamine

Kodulehe tarkvara installeerimine

Lihtne logo kliendi soovil

Kodulehe disain

Sisumaterjali töötlemine

Google Analytics & Search Console seadistamine

Privaatsuspoliitika ja müügitingimuste lehtede lisamine

Küpsiste kasutamise teavitus

Mobiili- ja tahvlivaated

E-poe projektid

Kõik meie tehtud e-poed on erilahendusel valminud WordPress põhjal. Meie tehtud projektide hulgast võite leida väga erisuguseid ja erinevate keerukustega e-poode - alustades lihtsatest tootekataloogidest, lõpetades väga keerukate filtreerimisvõimalustega.


Vaata tehtud töid

Mida küsida e-poe tegijalt?

E-poe arendaja otsimisel tasub end viia kurssi teatud aspektidega projekti läbiviimise osas enne hinnapakkumise vastu võtmist, et hilisemates olukordades segadust ei tekiks. Oleme toonud välja mõningad olulised küsimused, mida unustada ei tasuks ja mille peale äkki kohe ei tulegi, et küsida. Teisalt aitavad vastused valida endale kõige sobivama ettevõtte e-poodi arendama.


1. Kes laeb ülesse / sisestab tooted?

Toodete sisestamine oleneb peamiselt toodete hulgast. See, kas projekti sees on ka toodete sisestamine või mitte, tuleks kindlaks teha enne hinnapakkumise vastu võtmist.


Kui soovite arendada väikest butiiki kuni mõnekümne tootega on kõige tavapärasemad võimalused:

  • Arendajad lisavad mõned tooted ise, mille põhjal loovad disaini ja e-poe funktsionaalsuse. Ülejäänud lisate ise, mis on teisest küljest hea harjutus saamaks selgeks toodete haldamise.
  • Projekti sisse kuulub toodete üleslaadimine.

Kui soovite suuremat e-poodi ei ole enam käsitsi toodete sisestamine mõtekas, vaid siis võetakse kasutusele tootefailid ning importitakse tooted e-poodi. Tuhandeid tooteid käsitsi lisatakse mitmeid päevi isegi nädalaid olenevalt tooteandmete hulgast, massimport teeb selle töö ära tundidega. Siinkohal ongi oluline saada teada, kas ettevõttel on varasem kogemus selliste suurte importide ja vajadusel tootefailide korrastamisega või mitte.


2. Kui ruttu e-pood valmis saab?

Üks põhilistest küsimustest on - kui kiiresti valmib uus e-pood?


Iga arendaja võib anda erineva tähtaja samale projektile, mis sõltub näiteks:

  • Arenduse meetodist - Kas ettevõte kasutab mõnda valmisteemat, ehitab täitsa käsitööna jne.
  • Ettevõttesisestest tööviisidest - Äkki ei alustata projekti kohe arendamisest, vaid esmalt näiteks kaardistatakse vajadused või luuakse prototüüp. Jälgige, milline on töö järjekord projekti kirjelduses.
  • Käesolevatest töödest - Mida rohkem on tööd, seda pikemaks võidakse eeldada projekti tähtaega.

Üldjuhul kui saate vastuseks paar nädalat, jookske teises suunas. Ükski korralik ja läbimõeldud e-pood, mille valmimisel ka teie arvamus loeb, ei saa valmis algusest lõpuni paari nädalaga. Olenevalt projekti ülesehitusest ja keerukusest võib esimene reaalne valmimisaeg olla alates 4 nädalat.


3. Kui tulevikus soovin lisada funktsioone, on see võimalik?

Praegune projekti kirjeldus ja valmiv e-pood täidab praegused vajadused, kuid kas need vajadused jäävad täiesti muutumatuks aasta, kahe või isegi 5 aasta jooksul? Kogemus näitab, et pigem mitte. Ka näiteks ettevõtte laienemine ja töötajate lisandumine võib kaasa tuua vajaduse lisada funktsioone e-poele. Seetõttu oleks oluline teada saada, kas praegu loodav e-pood toetab edasi arendamist tulevikus.


4. Kas e-poe hinna sisse kuuluvad ka sisulehed?

E-poodidest rääkides mõeldakse enamjaolt otseselt toodetega seotud lehti ja e-poe funktsiooni, kuid tegelikult on e-poel ka tavapärane kodulehe ülesanne, et informeerida klienti ettevõtte tegevusest ja toodetest. See tähendab väga tihti eraldi sisulehti näiteks “Teenused” ja “Meist”. Kuigi sellised sisulehed on tavaliselt e-poe projekti hinna sees võiks igaksjuhuks selle üle küsida, et ei tekiks möödarääkimisi ega ebameeldivaid üllatusi.


5. Kas on võimalik tooteid muuta massiliselt?

Oletame, et teie e-poodi tuleb 2000 erinevat toodet, mis on jaotatud erinevatesse kategooriatesse ning toodetele on määratud omadused, näiteks värv. Kas siis, kui tahate määrata näiteks 20%-st allahindlust kõikidele kingadele või sinistele pükstele peate te seda tegema igale tootele eraldi või saate seda teha ühe tööna ehk massiliselt? Kui lihtne on selliseid protsesse sooritada ja milliseid neist ise teostada saab?


Väikeste e-poodide puhul massiline muutmine nii oluline ei ole, kuid juba suuremate e-poodide puhul muutuvad massilised protsessid hädavajalikuks.


6. Milline on e-poe SEO valmidus?

E-pood on valmis, aga nüüd peavad inimesed selle otsingumootoritest ka üles leidma - selleks tuleb hakata lehel olevat sisumaterjali optimeerima otsingumootorite jaoks. Millised võimalused selleks on ja milliseid elemente muuta saab? Kas SEO spetsialist saab lihtsalt vahetada näiteks metatiitleid ja -kirjeldusi, lehel olevaid pealkirju ja sisutekste või määrata piltidele alternatiivtekste?


SEO on praegu juba nii populaarne termin ja levinud tööpraktika, et selle teostamine võiks olla vähemalt baastasemel tagatud. Edasine võiks baseeruda juba projekti eelarvel ja kliendi soovidel.


7. Kuidas lepime kokku disaini osas?

Disain on iga e-poe juures oluline ning enamikel juhtudel on kas väljakujunenud juba mingi kindel nägemus, milline see võiks välja näha või vähemalt ettevõtte identiteediga seotud elemendid, mida kasutada. Mis projekti hetkel ja kuidas need ideed viiakse ellu?


Disaini loomiseks ja kinnitamiseks lähenevad ettevõtted erinevalt. Mõned lepivad selle võibolla paberil algul näidete põhjal kokku, teised pakuvad võimalust esitada revisioone, meie näiteks loome enne arendama hakkamist prototüübi. Prototüüp võimaldab oluliselt kiiremini teha disainilisi muudatusi kui saidil, sellega saavutame disainilise arusaama kliendiga enne veebisaidiga töö alustamist.


8. Liidestamise võimalused

Kui kasutate ja olete harjunud juba mõne kindla tarkvara, teenuse või programmiga ning soovite need ühildada e-poega, tuleks uurida, kas see on võimalik. Kõige sagedasemad liidestamised e-poe puhul on igasugused raamatupidamistarkvarad, maksevõimalused, tarnevõimalused, uudiskirjade saatmise platvormid, sotsiaalmeedia platvormid, analüütika tööriistad jne.


Enamikel juhtudel olenevad liidestamise võimalused palju platvormist, millele e-poodi arendatakse, kuid võib olla eripärasid ka tarkvaras või teenuses endas. Selleks, et soovitud integratsioon saaks loodud, tuleks küsida seda kohe algul.


9. Millist haldust edaspidi e-pood vajab ja mis võimalused selleks on?

Kas ja kui palju on kasutatakse valmis mooduleid? Kas neid võib uuendada ise või peab seda tegema arendaja? Kui tulevikukindlad on arendaja poolt tehtud moodulid, lahendused ja funtsioonimuutused?


Töötavate veebipoodide uuendamisele tuleb läheneda äärmise ettevaatlikusega ja teha varukoopiaid. Vahel võib juhtuda, et kuigi üks osa veebipoe tööriistadest on lasknud välja oma uuenduse, kuid teised tööriistad veel ei ole - siis võib tekkida probleem nende kahe vahel. Teisalt, kui on tegemist erilahendusega ning mõnda pluginat on näiteks modifitseeritud, on uuenduse tegemine pisut keerulisem ning vajab kindlasti testimist hiljem, et kõik töötaks ikka nii nagu peab. Üldjuhul peaks ka ilma probleemide tekkimiseta e-poodi kontrollima iga aasta.

Korduma Kippuvad Küsimused

E-poe tegemise hind

E-poe tegemise hind koosneb projekti peamiste tööülesannete maksumusest. E-poe tegemise hinna peamised tegurid on üldjuhul disain (UI/UX), funktsioonid sh. liidestused, sisumaterjali hulk sh. sisulehtede loomine ja optimeerimine sh. pildid ja tekstid SEO jaoks jne.

E-poe tegemise hind erineb ettevõtete vahel just selle põhjal, milliseid ülesandeid projekt sisaldab ja millises mahus neid täidetakse. Hea näide on näiteks disain. Mõned ettevõtted ei pööra sellele rohkem rõhku, kui koguvad esialgse informatsiooni kokku ning loovad selle põhjal kohe kodulehe. Teised ettevõtted teevad enne näiteks kavandeid või meie puhul prototüübi.

Millest sõltub e-poe hind?

E-poe hind on üsna unikaalne iga projekti lõikes. E-poe hinna moodustab laias laastus järgmised neli elementi ja nende kombinatsioonid: funktsioonid, materjal, disain ja kasutatavus.

Funktsioonide osas on oluline teada, millised funktsioonid, sh liidestamised ja kui palju neid e-poe tuleb ehk millises mahus. Loomulikult, mida keerulisemad ja mida rohkem neid on, seda kallim on e-pood.

Materjali osas tuleb vastata mitmele küsimusele. Esiteks, e-poe osas, palju on tooteid, millises vormis nad hetkel on? Kui palju tuleb e-poele staatilisi sisulehti? Mitmes keeles? Kui tihti on e-poe sisulehtedel materjali vaja vahetada? Mida rohkem erinevat tüüpi materjali on e-poel, mis vajavad erilähenemist, seda kallim on e-pood.

Disaini osas oleneb e-poe hind kahest aspektist - kui keeruline on disain ja mitmele lehele disain luua tuleb. Mida keerulisem on disain või mida rohkem vaateid disainida tuleb, seda kõrgem on e-poe hind. Kui soovite aga näiteks lihtsa välimusega paari sisulehega e-poodi, siis disain e-poe hinna puhul nii suurt rolli ei mängi.

Kasutatavus ehk e-poe haldamine on oluline osa e-poe hinna puhul, kui seda tuleb muuta. Kui tuleb teha muudatusi, et materjali ja e-poe haldamine igapäevaselt oleks oluliselt kohandatud, siis toob see kaasa endaga kõrgema e-poe hinna. Üldjuhul piisab üsna tavalistest seadetest e-poe osa haldamiseks ja tellimuste vastu võtmiseks.

Millised funktsioonid on vajalikud e-poel?

E-poe puhul on kõige olulisem külastaja jaoks mugav toote filtreerimine ja üleüldiselt arusaadav ja selge navigatsioon toodete vahel. Lisaks korralik makse- ja tarnesüsteem, kontaktivorm. Ülejäänud funktsionaalsus tuleneb peamiselt teie soovidest ja tootesortimendi eripäradest.

Kui kaua valmib uus e-pood?

E-poe valmistamise protsess võib võtta mõnest nädalast mõne kuuni. See protsess on alates hinnapakkumise päringust kuni valmis töö kättesaamiseni. Oluliselt mõjutavad e-poe valmimise aega materjalide olemasolu, e-poe loogika välja töötamine ja arendamise keerukus.

Mis saab praegusest SEO'st kui teeme uus e-poe?

Kui tehakse uus e-pood, siis olenevad eelnevad otsingutulemused ja nende üle kandumised uuele kodulehele materjali kasutusest. See tähendab, kui palju vanast materjalist kasutatakse uuel lehel ja kuidas see on kuvatud (sh. navigatsioon).

Kui teie praegune koduleht on Googles väga kõrgel, siis on mõistlik jätta materjal võimalikult puutumatuks - see tähendab samad lingid (kui enne oli abc.ee/teenused/, siis uuel lehele peab olema samamoodi abc.ee/teenused/), sama tekstimaterjal, samad metatiitlid ja -kirjeldused jne.

Kui praeguse SEO tulemusega rahul ei ole, siis võib teha kodulehel muudatusi. Kirjutada rohkem või parema sisuteksti sisulehtedele, lisada korrektsed metatiitlid ja -kirjeldused, kui neid ei olnud, optimeerida pildid ja lisada korrektsed alternatiivtekstid.

Esimesel juhul võib tulla ette, et koduleht mõneks ajaks muudab oma positsiooni Google otsingutulemustes, kuid peaks varsti stabiliseeruma. Teisel juhul läheb mõnda aega enne, kui muudatused sisse lähevad ning Googles tulemusi päris tulemusi näeb.

Soovin alustada väiksema eelarvega, millised on mu võimalused?

Tihti on just alustavatel ettevõtetel väga oluline oma ressursi paigutus ja et ka reklaamile jaguks raha, soovitakse kulutada esialgu vähem e-poele. Õnneks on e-poodi üsna lihtne edasi arendada ja luua projekt, mis on jaotatud eraldi iseseisvateks etappideks. Juba esimese etapi lõpus saab klient kätte täielikult funktsioneeriva e-poe. Iga järgmise etapi eesmärk on täiustada juba valminud e-poodi, näiteks lisada keerukamad filtreerimise võimalused, kohandada tootelehte või implementeerida kompleksemat tellimissüsteemi.

Nipid sujuvaks e-poe arenduseks

  • Mõelge võimalikult täpselt, mida ja kuidas tahate e-poe kaudu müüma hakata. Leidke sarnaseid e-poode, kus on sellised filtreerimisvõimalused ja funktsionaalsus, mida soovite.
  • Sisumaterjal nagu (toote) pildid ja tekstid, mida e-poele ja selle kodulehe osale lisada soovite, soovitame koguda kokku võimalikult varakult. Nii saab e-poe kiiremini valmis!
  • Kui aktiivselt soovite hiljem e-poe kodulehe osa edasi kasutada. Milliseid lehti ja sisu soovite ise muutma ja uuendama hakata? Mõtlemiskohaks on kindlasti kui "lahtiseid käsi" te hiljem soovite sisumaterjali osas.
  • Ei ole mõtet leiutada ratast ratta leiutamise eesmärgil. Kui näed, et mõnel teisel e-poel on mõni asi väga hästi tehtud, märgi see ülesse. Eriti oluline on see e-poe toote filtreerimise osas. Püüa oma külastajatele pakkuda harjumuspärast ning loogilist ostuprotsessi.
  • Jätkates eelmisest punktist. Ärge võrrelge end liiga kriitiliselt teiste konkurentidega, kõik ei pea olema täpselt samamoodi tehtud.
  • Kui kahtled mõne funktsiooni lisamises, siis lükka see edasi. Hiljem saab alati funktsioone lisada, kuid ilma põhjuseta lisafunktsioonide eest maksta ei ole mõistlik!