E-poe tegemine

Loome tulemuslikke ja läbimõeldud e-poode ning B2B tellimiskeskuseid.

Võta ühendust
Pikaaegne kogemus

Üle 8 aasta kogemust nii Eesti kui välismaiste klientidega.

Läbipaistev hinnastamine

Väärtustame selgust, seda ka hinnastamisel. Selged, läbipaistvad eelarved.

Terviklahendus

Koduleht on läbimõeldud, optimeeritud ning valmis turunduseks.

In-house tiim

Kõik kodulehed valmivad ainult meie tiimi käe all.

E-poe arendus ja disain

  • Päringukorviga e-poed
  • Tellimiskeskused ja B2B suunatud e-poed
  • Butiik e-poed
  • Mitmekeelsed e-poed
  • Rahvusvahelised e-poed lokaliseerimisega
  • Püsitellimustega e-poed

Pealiskaudsus pole meie teema. Iga e-poe puhul süveneme põhjalikult teie sihtgruppi ja vajadustesse, et luua just teile sobiv lahendus.

Oleme loonud e-poode nii Eestisse kui välismaale erinevates keerukustes. Tunneme ennast mugavalt nii butiik e-poodide keskel kui massiliste kümnete tuhandete toodetega e-poodidega toimetamisel. Meile ei ole võõrad rohked toodete tabelid, spetsiifilised integratsioonid, välismaised maksepakkujad ja maksude arvutused kui kaunilt disainitud ja personaalsed e-mailid, mida e-pood välja saadab. Oleme tõenäoliselt juba kokku puutunud sellega, mida soovite.


E-poe tegemise hind

Uuri altpoolt, milliseks võib kujuneda e-poe hind.

Lihtsa e-poe maksumus

Lihtsat e-poodi iseloomustab peamiselt väike kuni keskmine tootearv, pigem lihtne ja selge disain ning tavapärased e-poe funktsioonid. Sellise e-poel puudub rohke lisafunktsionaalsus nagu näiteks toodete automaatne sünkroonimine, mitmekeelsus ja lokaliseerimine. Terviklahenduse loomise maksumus jääb üldiselt vahemikku 2500-5000€.

Keeruka e-poe maksumus

Mahukat e-poodi iseloomustavad märksõnad nagu rohke toodete arv, kompleksne filtrite ja allahindluste süsteem, mitmekeelsus, rohkelt sisulehti, lisaliidestused, regioonipõhised loogikad ja/või väga rohkete elementidega disain.

Selliste e-poodide puhul on alati mõistlik alustada wireframe’i loomisest, et hoida projekti selge ja arusaadavana ning maksumus kontrolli all. Selliste projektide maksumus algab 6000€.

Soovid e-poodi? Küsi pakkumist

E-poe tegemine käsile võtmisel?

E-poe arendaja otsimisel tasub end viia kurssi teatud aspektidega projekti läbiviimise osas enne hinnapakkumise vastu võtmist, et hilisemates olukordades segadust ei tekiks. Oleme toonud välja mõningad olulised küsimused, mida unustada ei tasuks ja mille peale äkki kohe ei tulegi, et küsida. Teisalt aitavad vastused valida endale kõige sobivama ettevõtte e-poodi arendama.

E-poe funktsionaalsus

Mis vajadusi peab e-pood katma? Sellele küsimusele on hea leida vastused kahes osas: teile suunatud funktsionaalsus ja kliendile suunatud funktsionaalsus.

Teile suunatud funktsionaalsus

Hõlmab aspekte nagu toodete sisestamine, toodete manageerimine (sh allahindluste tegemine), tellimuste täitmine, tellimuste kohta analüütika saamine ja ka maksude arvutused, e-mailide saatmine jm. Ehk mida peaks e-pood võimaldama teil teha või teie eest teha ja kuidas? Millist infot soovite toodetele lisada ja kuidas? Kas e-pood peaks hoopis tooted võtma laoprogrammist või ainult laoseisud? Kui palju tooteid peab e-pood suutma vabalt hoida?

Kliendile suunatud funktsionaalsus

Hõlmab seda, mida klient saab teie e-poe poolt või seal teha. Ehk kuidas peaks klient saama tooteid filtreerida, kas ta saab teha kasutajakonto ja sellega saada näiteks püsisoodustust või lisada tooteid soovikorvi? Millist maksemeetodit saab ta kassas valida või transporti? Kas klient saab e-poodi vaadata mitmes keeles või ärikliendina lisada kassas linnukese, et soovib arvet PDF’na?

 

Mis platvormile e-pood luua?

Sellele küsimusele saab vastuse alles peale funktsioonide kaardistamist. Aga üldine ülevaade peamistest platvormidest on järgmine:

E-pood WordPressil

Paindlik platvorm, mis sobib hästi väikese ja keskmise suurusega e-poodidele. Võimaldab teha nii lihtsaid kui ka küllaltki komplekseid ning rohkete funktsioonidega e-poode.

E-pood Shopify’l

Oled alles alustamas või leiad täpselt sobiva Shopify põhja, on see hea lahendus. Kui vajad aga kohandatud välimust või funktsionaalsust, mida ei ole Shopify add-on’ides võib see sageli minna oluliselt kulukamaks, kui näiteks WordPress lahendus.

E-pood Magento põhjal

Magento sobib suurtele e-poodidele väga mahuka tootevalikuga ning võimaldab luua väga komplekseid e-poode. Magento poole võiks vaadata siis, kui WordPress ja WooCommerce lahendusest jääb väheks.

E-pood custom lahendusena

Custom lahendus sobib esmajoones sellistele e-poodidele, mis vajavad ülispetsiifilist äriloogikast tulenevat funktsionaalsust (näiteks B2B tellimiskeskus), mida olemasolevad platvormid ei võimalda või nende ümbertöötamine oleks töömahukam kui teha lahendus ise.

 

E-poe sihtgrupp ja turundus

E-poe eesmärk on üldiselt väga selge: müüa tooteid. Aga kellele ja kuidas?

Tuleks mõelda oma klientidele – mida nad hindavad ja vajavad ning millega on nad harjunud? Siin on hea põhjalikult uurida ka konkurente, et midagi olulist kahe silma vahele ei jääks. Ja mõelda ka müügiergutitele nagu tasuta transpordi pakkumine, transpordi kiirus, tagastamine ja tagastamisega seotud kulutused, garantiid jne.

Ja e-poe puhul on turundus äärmiselt olulise tähtsusega ning turundusplaan peaks olema suures plaanis paigas enne kui e-poodi looma hakata, et sellega arvestada juba e-poe loomisel.

Tehtud e-poed

E-poe tegemine tehtud töö Lartusi E-pood
E-poe arendus tehtud töö Naturist Food E-pood
E-poe tegemine tehtud töö Prokliima e-pood
E-poe tegemine tehtud töö Dahl.ee e-pood
Vaata veel tehtud töid