Supercharger®
Strateegia
Brändiraamat
Pakendi disain
UI/UX Disain
Supercharger® on ettevõtmine, kelle keskendumisvaldkonnaks on preemium, kõrg-kvaliteetsed mikrovetikad. Nad võtsid osa Garage48 üritusest Garage48 Food 2022/23, mille raames töötasid välja tooteid (mikrovetika pesto ja sinep) kaks kuud enne 48-tunnist “häkatoni”.
“Häkatonil” tutvusime ideega esimest korda. Seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.
Loe meie kogemusest Garage48 Hackathonil siit.
Supercharger® tiim oli Garage48 projekti raames viimase kahe kuu jooksul töötanud välja laboris prototüüpi. Viimaseks sammuks oli 48-tunnine häkaton, mille eesmärk koos tiimiga luua tootele sisuliselt nii palju disainilist ja turunduslikku materjali kui võimalik.
XYSUM’ist liitus nende tiimiga Martin.
Koos tiimiga seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.
Mida tegime 48 tundi?
Supercharger® bränd toetub teadusele ning aastakümnetele kogemusele ja õpitule. Tulemuseks on kvaliteetne ja kontrollitud tingimustes kasvav tooraine ning käsitsi valmistatud lõpptoode. Seetõttu on bränd visuaalselt selge, karge ja loodusliku olemusega ning logo loodud käekirjas.
Lihtsuses peitub võlu, seda ka Supercharger® brändi pakendite puhul. Kuna pakendi sisu on kahtlemata prioriteet, tahtsime hoida pakendi minimalistlikuna, fookuses brändi logo, värv ja toote nimetus. Lisaks on selliselt pakend eristuv konkurentidest.
48-tunniga selgelt loodud bränd
Suutsime täita kõiki oma seatud eesmärke.
- Logo
- Lihtne brändiraamat
- Pakendi disain
- Veebidisain
- Turundusstrateegia