Supercharger®
Strateegia
Brändiraamat
Pakendi disain
UI/UX Disain
Supercharger® on ettevõtmine, kelle keskendumisvaldkonnaks on preemium, kõrg-kvaliteetsed mikrovetikad. Nad võtsid osa Garage48 üritusest Garage48 Food 2022/23, mille raames töötasid välja tooteid (mikrovetika pesto ja sinep) kaks kuud enne 48-tunnist “häkatoni”.
“Häkatonil” tutvusime ideega esimest korda. Seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.
Loe meie kogemusest Garage48 Hackathonil siit.
Supercharger® tiim oli Garage48 projekti raames viimase kahe kuu jooksul töötanud välja laboris prototüüpi. Viimaseks sammuks oli 48-tunnine häkaton, mille eesmärk koos tiimiga luua tootele sisuliselt nii palju disainilist ja turunduslikku materjali kui võimalik.
XYSUM’ist liitus nende tiimiga Martin.
Koos tiimiga seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.
48-tunniga selgelt loodud bränd
Suutsime täita kõiki oma seatud eesmärke.
- Logo
- Lihtne brändiraamat
- Pakendi disain
- Veebidisain
- Turundusstrateegia