Konversioonile optimeerimine
2024 sügis

Projekti vajadus & eesmärgid
Vajadus
Antud projekti aluseks oli selgelt sõnastatud vajadus: e-poe käivet suurendada igakuiselt, et palgata juurde töötaja.E-pood ei olnud varem põhjalikke ega retargeting reklaame teinud ja külastatavus orgaaniliselt oli kõrge (üle 10k külastaja kuus), aga konversioone ei olnud piisavalt. Tuli töötada nii e-poe optimeerimise kui reklaamidega.
Eesmärgid
Arvestades kõrget külastatavust, puuduvat makstud reklaami ja ebapiisavat konversiooni oli selge, et meil oli kaks peamist eesmärki:
1. Optimeerida veebileht konversioonile: tõsta konversioonimäära juba olemasolevate külastajate puhul ning mitte kaotada müüke makstud reklaamidest halvasti optimeeritud e-poe pärast
2. Töötada välja turundusstrateegia ja implementeerida makstud reklaamid: tõsta konversioonide hulka
Lahendus

Konversioonile optimeeritud e-pood ja reklaamikampaania, kus iga reklaamile kulutatud euro tekitas 42 eurot käivet
Läheneme igale projektile süstemaatiliselt ja süvenenult, just nagu tehnilise lahenduse loomisele. Reklaamikampaaniate puhul rakendame sama põhjalikku metoodikat, mida kasutame ka veebiarenduses, analüüsis ja optimeerimisel. Analüüsisime tuhandeid ridu tellimusi tabelitena, kirjutasime koode ja skripte, et leida seoseid ja trende kasutajate ostukäitumises. See lähenemine kandis vilja – tulemused ületasid nii kiiruselt kui ka kvaliteedilt meie esialgse eelduse. Andmepõhine strateegia võimaldas meil saavutada märkimisväärselt täpsemaid ja efektiivsemaid lahendusi.
Esimene nädal: eelarve 40€ tõi 1000€ müüke
Teine nädal: eelarve 80€ tõi 2000€ müüke
Kolmas nädal: eelarve 80€ tõi 5400€ müüke
Keskmine ostukorv 125€ (umbes 70% kõrgem kui tavapärane keskmine)
Konversioonimäär 6,6% (2% kõrgem võrreldes ilma reklaamita sooritatud ostudega)
