Konversioonile optimeerimine

2024 sügis

E-poe konversioonile optimeerimine

Projekti vajadus & eesmärgid

Vajadus

Antud projekti aluseks oli selgelt sõnastatud vajadus: e-poe käivet suurendada igakuiselt, et palgata juurde töötaja.E-pood ei olnud varem põhjalikke ega retargeting reklaame teinud ja külastatavus orgaaniliselt oli kõrge (üle 10k külastaja kuus), aga konversioone ei olnud piisavalt. Tuli töötada nii e-poe optimeerimise kui reklaamidega.

Eesmärgid

Arvestades kõrget külastatavust, puuduvat makstud reklaami ja ebapiisavat konversiooni oli selge, et meil oli kaks peamist eesmärki:

1. Optimeerida veebileht konversioonile: tõsta konversioonimäära juba olemasolevate külastajate puhul ning mitte kaotada müüke makstud reklaamidest halvasti optimeeritud e-poe pärast
2. Töötada välja turundusstrateegia ja implementeerida makstud reklaamid: tõsta konversioonide hulka

Lahendus

Konversioonile optimeeritud muudatused & reklaamikampaania

Alustasime e-poe analüüsist, et leida infot külastajate, klientide ja tellimuste (tellimuste keskmine väärtus, enimostetud tooted, erinevus kuude lõikes, ostusagedus jm) kohta.Seejärel vaatasime üle e-poe visuaalselt kasutajakogemuse poolest: navigeerimise lihtsus, filtreerimine, tootelehel olev info, müügiergutite olemasolu (paigutus, nähtavus, selgus).Kogutud info põhjal tegime e-poele visuaalse värskenduse ning lisasime müügiergutid.Kui e-pood oli uues kuues, siis liikusime edasi ning seadsime üles retargeting reklaamikampaaniad.

Konversiooni optimeerimise protsess
Tulemused

Konversioonile optimeeritud e-pood ja reklaamikampaania, kus iga reklaamile kulutatud euro tekitas 42 eurot käivet

Läheneme igale projektile süstemaatiliselt ja süvenenult, just nagu tehnilise lahenduse loomisele. Reklaamikampaaniate puhul rakendame sama põhjalikku metoodikat, mida kasutame ka veebiarenduses, analüüsis ja optimeerimisel. Analüüsisime tuhandeid ridu tellimusi tabelitena, kirjutasime koode ja skripte, et leida seoseid ja trende kasutajate ostukäitumises. See lähenemine kandis vilja – tulemused ületasid nii kiiruselt kui ka kvaliteedilt meie esialgse eelduse. Andmepõhine strateegia võimaldas meil saavutada märkimisväärselt täpsemaid ja efektiivsemaid lahendusi.

  • Esimene nädal: eelarve 40€ tõi 1000€ müüke

  • Teine nädal: eelarve 80€ tõi 2000€ müüke

  • Kolmas nädal: eelarve 80€ tõi 5400€ müüke

  • Keskmine ostukorv 125€ (umbes 70% kõrgem kui tavapärane keskmine)

  • Konversioonimäär 6,6% (2% kõrgem võrreldes ilma reklaamita sooritatud ostudega)

Konversioonile optimeerimise tulemused