Case study

Kesebar

jaanuar 2023
Meie sisend

Bränding & Pakendi disain

Veebidisain

Veebiarendus (maandumisleht)

Külasta lehte

Kesebar on Eesti esimene ja ainus soolane valgubatoon, mille loojateks on 5 andekat ja tarka sõpra. Nad võtsid osa Garage48 üritusest Garage48 Food 2022/23, mille raames töötasid välja toodet kaks kuud enne 48-tunnist “häkatoni”.

“Häkatonil” tutvusime ettevõtte ideega esimest korda. Seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Kese’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning maandumislehe disaini. Lisaks jõudsime teha veel sotsiaalmeedia postituste näited, arendada maandumislehe ja disainida slaidid.

 

Loe meie kogemusest Garage48 Hackathonil siit.

Projektist lähemalt
Häkatonist

Kesebar tiim oli Garage48 projekti raames viimase kahe kuu jooksul töötanud välja laboris prototüüpi. Viimaseks sammuks oli 48-tunnine häkaton, mille eesmärk koos tiimiga luua tootele sisuliselt nii palju disainilist ja turunduslikku materjali kui võimalik.

XYSUM’ist liitus nende tiimiga Kaari.

Eesmärgid

Tuli alustada päris nullist. Kuigi aega nappis, olime siiski optimistlikud ja seadsime eesmärgid pigem väga julgelt. 48 tunni jooksul tahtsime saada valmis:

  • Brändi põhielemendid: logo, värvid, fondid
  • Pakendi disain
  • Maandumislehe disain
  • Arendada maandumisleht

Töökäik

Mida tegime 48 tundi?

Alustasime ajurünnakuga – milline on Kese bränd?

Koos tiimiga arutades sai selgeks, et Kese bränd on innovatiivne, julge, lõbus ja mõnusalt sõbraliku olekuga. Läbi käisid ka koomiksi märksõnad ja sellise old school pakendid, samuti tasod jpm. Mõne tunniga tekkis selge visuaalne arusaam brändist – erksad värvid, mustad tugevad piirjooned, ümarad nurgad ja tugev, pehme serif font.

Kui see oli paigas, läks ülejäänud uskumatult ladusalt.

Pakendi disaini käigus saime lõplikult valitud värvid. Oluline ülesanne oli pakendi kaudu väljendada, et toode on soolane, mitte magus. Kuna eesti keeles head vastet sõnale “savory” ei ole ning “soolane” ei tundunud samuti hea välja tuua nö suurelt ja punaselt, siis otsustasime hoopis koostisainetega seda väljendada. Katsetasime ka sinise ning kollase värviga enne, kui otsustasime kindlalt oranži juurde jääda.

Disaini põhjal lõime funktsionaalsuselt pigem lihtsa ühelehelise maandumislehe, mis annab ülevaate Kese’st ning nende tootest. Samuti on võimalik külastajal lisada oma e-maili aadress, et nad saaksid teavituse kohe, kui Kese teeb avalikuks oma e-poe.

Tänu Veebimajutusele saime tiimile anda ka esimesed 6-kuud tasuta majutust!

 

Tulemused

48 tunniga bränding ja veeb?

Aega nappis ja seatud eesmärgid ambitsioonikad. Aga suutsime teha veel rohkemgi, kui plaanisime.

  • Bränding
  • Pakendi disain
  • Maandumislehe disain
  • Maandumislehe arendus ja lansseerimine
  • Sotsiaalmeedia näidispostituste kujundamine
  • Presentatsiooni kujundamine
Otsid suurepärast partnerit oma veebiarenduse projektiks?
Võta ühendust