Supercharger brand
Case study

48h projekt (Garage48) – Supercharger®

Meie sisend
Strateegia
Brändiraamat
Pakendi disain
UI/UX Disain


Millal
27-29 jaanuar, 2023

Superlaetud protsess Supercharger®’iga

Supercharger® on ettevõtmine, kelle keskendumisvaldkonnaks on preemium, kõrg-kvaliteetsed mikrovetikad. Nad võtsid osa Garage48 üritusest Garage48 Food 2022/23, mille raames töötasid välja tooteid (mikrovetika pesto ja sinep) kaks kuud enne 48-tunnist “häkatoni”.

“Häkatonil” tutvusime ideega esimest korda. Seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.

 

Saad lähemalt lugeda meie kogemusest Garage48 häkatonil siit!

Kvaliteet, puhtus, kontrollitus ja asjatundlikkus

Supercharger® bränd toetub teadusele ning aastakümnetele kogemusele ja õpitule. Tulemuseks on kvaliteetne ja kontrollitud tingimustes kasvav tooraine ning käsitsi valmistatud lõpptoode. Seetõttu on bränd visuaalselt selge, karge ja loodusliku olemusega ning logo loodud käekirjas.

Oluline on fookuses

Lihtsuses peitub võlu, seda ka Supercharger® brändi pakendite puhul. Kuna pakendi sisu on kahtlemata prioriteet, tahtsime hoida pakendi minimalistlikuna, fookuses brändi logo, värv ja toote nimetus. Lisaks on selliselt pakend eristuv konkurentidest.