Case study

Supercharger®

27-29 jaanuar, 2023
Meie sisend

Strateegia

Brändiraamat

Pakendi disain

UI/UX Disain

Supercharger® on ettevõtmine, kelle keskendumisvaldkonnaks on preemium, kõrg-kvaliteetsed mikrovetikad. Nad võtsid osa Garage48 üritusest Garage48 Food 2022/23, mille raames töötasid välja tooteid (mikrovetika pesto ja sinep) kaks kuud enne 48-tunnist “häkatoni”.

“Häkatonil” tutvusime ideega esimest korda. Seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.

 

Loe meie kogemusest Garage48 Hackathonil siit.

Projektist lähemalt
Häkatonist

Supercharger® tiim oli Garage48 projekti raames viimase kahe kuu jooksul töötanud välja laboris prototüüpi. Viimaseks sammuks oli 48-tunnine häkaton, mille eesmärk koos tiimiga luua tootele sisuliselt nii palju disainilist ja turunduslikku materjali kui võimalik.

XYSUM’ist liitus nende tiimiga Martin.

Eesmärgid

Koos tiimiga seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.

Tulemused

48-tunniga selgelt loodud bränd

Suutsime täita kõiki oma seatud eesmärke.

  • Logo
  • Lihtne brändiraamat
  • Pakendi disain
  • Veebidisain
  • Turundusstrateegia
Otsid suurepärast partnerit oma veebiarenduse projektiks?
Võta ühendust