Supercharger®

27-29 jaanuar, 2023

Supercharger®

Projektist lähemalt

Häkatonist

Supercharger® tiim oli Garage48 projekti raames viimase kahe kuu jooksul töötanud välja laboris prototüüpi. Viimaseks sammuks oli 48-tunnine häkaton, mille eesmärk koos tiimiga luua tootele sisuliselt nii palju disainilist ja turunduslikku materjali kui võimalik. XYSUM’ist liitus nende tiimiga Martin.

Eesmärgid

Koos tiimiga seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Supercharger®’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning veebidisaini. Samuti töötada brändi strateegiaga, turundusplaaniga, uurida tooteid ja turgu.

Töökäik

Veebilehe disain

Mida tegime 48 tundi?

Supercharger® bränd toetub teadusele ning aastakümnetele kogemusele ja õpitule. Tulemuseks on kvaliteetne ja kontrollitud tingimustes kasvav tooraine ning käsitsi valmistatud lõpptoode. Seetõttu on bränd visuaalselt selge, karge ja loodusliku olemusega ning logo loodud käekirjas.

Lihtsuses peitub võlu, seda ka Supercharger® brändi pakendite puhul. Kuna pakendi sisu on kahtlemata prioriteet, tahtsime hoida pakendi minimalistlikuna, fookuses brändi logo, värv ja toote nimetus. Lisaks on selliselt pakend eristuv konkurentidest.

Tulemused

48-tunniga selgelt loodud bränd

Suutsime täita kõiki oma seatud eesmärke.

  • Logo

  • Lihtne brändiraamat

  • Pakendi disain

  • Veebidisain

  • Turundusstrateegia