Kesebar Case Study (1)
Case study

48h projekt (Garage48) – Kesebar

Meie sisend
UI/UX Disain
Bränding & Pakendi disain
Veebiarendus (maandumisleht)


Millal
27-29 jaanuar, 2023
Külasta Kesebari

Innovatiivsele ideele innovatiivne lähenemine

Kesebar on Eesti esimene ja ainus soolane valgubatoon, mille loojateks on 5 andekat ja tarka sõpra. Nad võtsid osa Garage48 üritusest Garage48 Food 2022/23, mille raames töötasid välja toodet kaks kuud enne 48-tunnist “häkatoni”.

“Häkatonil” tutvusime ettevõtte ideega esimest korda. Seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Kese’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning maandumislehe disaini. Lisaks jõudsime teha veel sotsiaalmeedia postituste näited, arendada maandumislehe ja disainida slaidid.

 

Saad lähemalt lugeda meie kogemusest Garage48 häkatonil siit!

Koomiks, lõbusus ja värvikus

Koos tiimiga arutades sai selgeks, et Kese bränd on innovatiivne, julge, lõbus ja mõnusalt sõbraliku olekuga. Läbi käisid ka koomiksi märksõnad ja sellise old school pakendid, samuti tasod jpm. Mõne tunniga tekkis selge visuaalne arusaam brändist – erksad värvid, mustad tugevad piirjooned, ümarad nurgad ja tugev, pehme serif font.

Kui see oli paigas, läks ülejäänud uskumatult ladusalt.

Pakendi disain

Pakendi disaini käigus saime lõplikult valitud värvid. Oluline ülesanne oli pakendi kaudu väljendada, et toode on soolane, mitte magus. Kuna eesti keeles head vastet sõnale “savory” ei ole ning “soolane” ei tundunud samuti hea välja tuua nö suurelt ja punaselt, siis otsustasime hoopis koostisainetega seda väljendada.

 

Katsetasime ka sinise ning kollase värviga enne, kui otsustasime kindlalt oranži juurde jääda.

Bränd veebis

Disaini põhjal lõime funktsionaalsuselt pigem lihtsa ühelehelise maandumislehe, mis annab ülevaate Kese’st ning nende tootest. Samuti on võimalik külastajal lisada oma e-maili aadress, et nad saaksid teavituse kohe, kui Kese teeb avalikuks oma e-poe.

Tänu Veebimajutusele saime tiimile anda ka esimesed 6-kuud tasuta majutust!