Case study

Kesebar

jaanuar 2023
Meie sisend

Bränding & Pakendi disain

Veebidisain

Veebiarendus (maandumisleht)

Külasta lehte

Kesebar on Eesti esimene ja ainus soolane valgubatoon, mille loojateks on 5 andekat ja tarka sõpra. Nad võtsid osa Garage48 üritusest Garage48 Food 2022/23, mille raames töötasid välja toodet kaks kuud enne 48-tunnist “häkatoni”.

“Häkatonil” tutvusime ettevõtte ideega esimest korda. Seadsime eesmärgiks ühe nädalavahetusega luua Kese’le logo, lihtsa brändiraamatu, pakendi disaini ning maandumislehe disaini. Lisaks jõudsime teha veel sotsiaalmeedia postituste näited, arendada maandumislehe ja disainida slaidid.

 

Loe meie kogemusest Garage48 Hackathonil siit.

Projektist lähemalt
Häkatonist

Kesebar tiim oli Garage48 projekti raames viimase kahe kuu jooksul töötanud välja laboris prototüüpi. Viimaseks sammuks oli 48-tunnine häkaton, mille eesmärk koos tiimiga luua tootele sisuliselt nii palju disainilist ja turunduslikku materjali kui võimalik.

XYSUM’ist liitus nende tiimiga Kaari.

Eesmärgid

Tuli alustada päris nullist. Kuigi aega nappis, olime siiski optimistlikud ja seadsime eesmärgid pigem väga julgelt. 48 tunni jooksul tahtsime saada valmis:

  • Brändi põhielemendid: logo, värvid, fondid
  • Pakendi disain
  • Maandumislehe disain
  • Arendada maandumisleht

Tulemused

48 tunniga bränding ja veeb?

Aega nappis ja seatud eesmärgid ambitsioonikad. Aga suutsime teha veel rohkemgi, kui plaanisime.

  • Bränding
  • Pakendi disain
  • Maandumislehe disain
  • Maandumislehe arendus ja lansseerimine
  • Sotsiaalmeedia näidispostituste kujundamine
  • Presentatsiooni kujundamine
Otsid suurepärast partnerit oma veebiarenduse projektiks?
Võta ühendust