Milliseid SEO tulemusi oodata uuelt veebilehelt?

Käesolevas artiklis keskendume täitsa uute veebilehtede SEO tulemustele. Siinkohal räägime nii põhjaliku värskenduskuuri saanud veebilehtedest kui täitsa esmakordsetest veebilehtedest värskelt registreeritud domeenil. Mida oodata ja mis mõjutab uue kodulehe või e-poe tulemusi otsingumootoris?   Uhiuus domeen…

Loe edasi

Kui turvaline on WordPress veebileht?

Väga tihti küsitakse, kui turvaline on ikkagi minu uus WordPress e-pood või koduleht? Anname ülevaate peamistest murekohtadest WordPress veebilehtede turvalisuse puhul, millised on põhilised WordPress rünnakud ja mida sa saaksid teha, et tagada turvalisus.   Tahad…

Loe edasi

Ohtlikud paroolid | Milline on turvaline parool?

Iga kasutajakonto teeb väga palju turvalisemaks tugev parool. Kui kasutad ebaturvalist parooli, teed enda konto haavatavaks rünnakutele ja põhjustad potensiaalselt kahju ettevõtte veebilehele.   Milliseid paroole ja kasutajanimesid kasutada ei tohiks? Oleme kokku kogunud kõige populaarsemad…

Loe edasi

Maailma esimene veebileht

World Wide Web’i (WWW) loodi 1989. aastal Tim Bernes-Lee poolt. Tegemist on leiutisega, millel oli ja on jätkuvalt tugev mõju väga erinevatele valdkondadele – turundus, kaupade müük, kommunikatsioon jpm. Mis aga esmalt tehti selle leiutisega oli…

Loe edasi

Kollane värv disainis | Infograafik

Kollane värv on viimane põhivärv, mida disaini puhul me veel käsitlenud ei ole. Seega asume asja kallale!   Kollane värv (veebi)disainis Kollased toonid on rõõmsad, soojad ja erksad, ning pakatavad energilisusest. Seda seostatakse päikese ja soojusega,…

Loe edasi

Sinine värv disainis | Infograafik

Sinine värv on paljude ettevõtete poolt laialdaselt kasutusel. Ühed tuntuimad brändid maailmas on valinud oma brändivärvideks just sinise, kuid miks? Järgnevalt toome välja sinise värvi mõju vaatlejale ja kasutuse eelkõige veebidisaini kuid ka üldise disaini puhul.…

Loe edasi

Punase värvi kasutus veebidisainis | Infograafik

Värvidel on mõju tekitada vaatlejas erinevaid tundeid, seetõttu tuleb kaaluda nende valikut väga hoolikalt. Esiteks nii ettevõtte üldise brändi tunnetuse kui ka ajutiste disainelementide puhul, peavad värvid sobima kokku sellega, mida soovite edasi anda. Järgnevalt toome…

Loe edasi

Tõsta veebilehe konversioonimäära disainiga 

Veebilehe eesmärk on saada inimesi tegema soovitud tegevusi, näiteks kontaktivormi täitmine, ostu sooritamine või midagi kolmandat. See, kui paljud külastajad neid tegevusi teevad annavad veebilehe konversioonimäära, mida mõjutavad erinevad elemendid nii negatiivselt kui positiivselt. Selleks, et…

Loe edasi

Kuidas valida õige veebiarendaja?

Veebiarendaja valik oleneb lisaks teie eelarvele veel mitmetest kriteeriumitest. Selleks, et saaks valitud õige veebiarendaja just teile vajaliku lahenduse teostamiseks toome välja mõningad põhimõtted, millest lähtuda.    Projekti eelarve Ilmselgelt on iga kliendi valikul oluliseks kohaks…

Loe edasi

Kuidas saada backlinke? | Kiire ülevaade

Backlink’id on välised lingid, mis viitavad teie veebilehele. Lingid teistelt lehtedelt aitavad omakorda kaasa SEO tulemuste saavutamisele.  Backlinkide kvaliteet versus kvantiteet Backlinkide ehitamise strateegiate puhul on kaks pooldajaskonda. Ühed peavad oluliseks just kvaliteeti, teised hoopis kvantiteeti.…

Loe edasi