Tüüpilised eksiarvamused ja vead SEO puhul

seo-artikkel-header-image

SEO ehk otsingumootori tulemustele optimeerimine on praeguseks väga populaarseks ja esmaseks saanud taktika digitaalturunduses. Loomulikult nagu mitmete levinud teemadega, on ka SEO puhul palju müüte ja eksiarvamusi. Proovime selgitada lahti mõningad müüdid, eksiarvamused ja anda sealjuures näpunäiteid.

Seda, mis SEO täpsemalt on võite lugeda meie postitusest SIIT.

SEO puhul on kõige olulisem materjali rohkus

Üldlevinud arvamus on, mida rohkem veebileht sisaldab teksti, seda parem. Kuigi ühelt poolt on see tõsi, palju asjakohaseid märksõnu sisaldavaid tekste on hea, peab tegu olema ka kvaliteetse infoga. Lisaks on oluline materjali uuendamine, et see vastaks tõele igal ajal, näiteks statistiliste näitajate uuendamine jms.

Soovitame:

  • Hea mahuga optimeeritud artiklid, mida uuendada teatud aja tagant.
  • Pigem vähem ja kvaliteetseid uuendatud sisuga artiklid, kui palju, lühikesi ja mitteoptimeeritud ega -uuendatud artikleid.

 

Backlinkide ostmine SEO tulemuste tõstmiseks

KINDEL EI! Backlinkid ehk teisisõnu sinu veebilehele viitavad lingid teistel veebilehtedel on teatud tõstma SEO skoori. Nende ostmine oli ja ilmselt veel mõnda aega on ka populaarne, kuid seda ei tohiks kindlasti teha. Google algorütmid on arenenud ja saavad aru, kui backlinke on ostetud. Kui veebilehele viitab sadu või isegi tuhandeid teisi linke üsnagi suvalistelt lehtedelt, mis ei ole sisult siduvad võib tulemuseks olla veebilehe SEO skoori langemine.

 

Esimene positsioon otsingutulemustes saab garanteeritult enim klikke

Esimest positsiooni otsingutulemustes saada võib teatud märksõnade ja fraaside puhul olla väga keeruline. Kindlasti ei tahaks keegi sinnani jõudnuna kaotada klikke ent ometi seda juhtub. Lihtne põhjus: lehe tiitel ja metakirjeldus ei ole piisavalt hästi vormistatud. Tiitli ja metakirjelduse puhul on SEO jaoks oluline märksõna sisaldamine, külastaja jaoks pilkupüüdvus.

 

Palju märksõnu tekstis on hea

Otseloomulikult on vajalik artiklis kasutada märksõnu, mille alt soovid otsingutulemustes ilmuda, kuid mitte liigselt. Optimeerimine ka märksõnade puhul on oluline, kus need paiknevad, kas need sisalduvad tiitlis jms. Teisalt ei tohiks optimeerimine kunagi tähendada seda, et kus on võimalik, lisada või vahetada sobiv sõna jällegi märksõna vastu välja. Kui artikkel on liiga tihedalt märksõna täis, võib Google märkida artikli ebasobivaks. Tulemus = SEO tulemuse langemine.

Soovitame pigem kirjutada artiklid, mis on struktureeritud, laused on lühemapoolsed ja märksõnu on optimaalselt. Eesmärk on kasutajasõbralikkus. Kui külastajal on mugav ja hea artiklit lugeda, on suurem tõenäosus ka positsiooni parandada.

Soovid uusi artikleid e-mailile? Liitu uudiskirjaga!
Loe veel . . .

Kui turvaline on WordPress veebileht?

Väga tihti küsitakse, kui turvaline on ikkagi minu uus WordPress…

Loe edasi

Ohtlikud paroolid | Milline on turvaline parool?

Iga kasutajakonto teeb väga palju turvalisemaks tugev parool. Kui kasutad…

Loe edasi

Maailma esimene veebileht

World Wide Web’i (WWW) loodi 1989. aastal Tim Bernes-Lee poolt….

Loe edasi