Kodulehe tegemine ja erilahendused

Meilt tellitud kodulehed on ehitatud kasutades tänapäevast veebitarkvara ning silmaspidades, mis on veebilehe puhul oluliseim: kiirus ja kasutajasõbralikus. Tööprotsessis ei kasuta piiravaid valmisteemasid ega lehepõhju. Meile on oluline korrektne töö, meie poolt arusaadav suhtlus kliendiga ja usaldusväärsus.

Kasutame veebilehtede loomiseks WordPressi.

Tutvu kodulehe valmistamise protsessi, hindade ja küsimustega allpool.

phone-telefon-ikoon-xysum

Onepager'id

kodulehtede-valmistamine-ikoon-xysum

Ettevõtte kodulehed

xysum-projektid-ikoon

Blogid

pipedrive-ülesseadmine-ikoon-xysum

Portfooliod

Tööetapid

Kodulehe tegemise protsess

number2

Ideede kogumine

Kui kodulehe eesmärk on seatud, on õige aeg hakata koguma ideid kodulehe välimuseks ja funktsionaalsuseks. Koguge kokku olemasolev materjal (nt brändivärvid, logo) ja veebilehed, mis meeldivad kas disaini või funktsioonide poolest, mida soovite. 

number3

Projekti koostamine

Projekti koostamiseks kogume me kokku teie poolt antud algmaterjali ja vajalikud funktsioonid. Selle informatsiooni põhjal kirjutame täpse projekti kirjelduse koos hinnapakkumisega. 

number4

Prototüüp

Projekt saab alguse prototüübist, mis on valmiva veebilehe kavandiks. Prototüübi eesmärk on saada võimalikult kiiresti paika disainisuund, mida hakkab järgima kogu veebileht. Prototüübi koostame üldjuhul teie jaoks kõige olulistematele lehtedele, näiteks esileht ja portfoolio.

number5

Arendamine ja lehe optimeerimine

Prototüübist liigume edasi kodulehe valmistamise juurde, ehk arenduse ja materjali sisestamise faasi. Kui koduleht on valmis minema avalikuks, tõstame selle üle meie tööserverist teie domeenile ja teostame viimased tööd, nagu SSL-sertifikaadi lisamine ja optimeerimine. 

number6

On-boarding

On-boardingu käigus õpetame teile, kuidas oma kodulehte edasiselt haldama hakata ehk kuidas materjali lisada ja muuta. Selles faasis aitame vajadusel ka näiteks Google Analyticsi kasutama õppimisega.

Efektiivne kodulehe tegemine

Nipid sujuvaks arenduseks

1. Sisumaterjal nagu pildid ja tekstid, mida kodulehele panna soovite, soovitame koguda kokku võimalikult varakult. Mõelge täpselt, mida soovite külastajale teada anda ja näidata. See aitab hilisemates etappides töötada projekti oluliselt täpsemalt välja. Lisaks vähendab see valmimisaega.

2. Pole logo, värve ega ideid kodulehe jaoks? Pole hullu, te võite meie juurde pöörduda ka alles esialgse sooviga luua kodulehte.

3. Kui aktiivselt soovite lehte hiljem edasi kasutada?  Milliseid lehti ja sisu soovite ise muutma ja uuendama hakata? Mõtlemiskohaks on kindlasti kui "lahtiseid käsi" te hiljem soovite sisumaterjali osas.

Abiks otsustamisel

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab kodulehe tegemine?

Kodulehe tegemise hind oleneb mitmest erinevast tegurist, nagu funktsioonide rohkus ja keerukus, materjali hulgast jpm. Kodulehe täpne hind selgub siis, kui on teada kõik olulised hinda mõjutavad elemendid. 

Mis mõjutab kodulehe hinda?

Kodulehe hinda mõjutavad peamiselt järgmised tegurid:

  • funktsioonide keerukus;
  • funktsioonide rohkus;
  • materjali hulk;
  • materjali dünaamilisus ja iseloom (kohandatud postituse tüübid, kohandatud väljad jm)
  • disaini keerukus.
Millised funktsioonid on vajalikud kodulehel?

Otseselt ei ole ühtegi reeglit, mis funktsioonid peaksid kodulehel olema. Hea tava on kindlasti see, et kodulehel on kontaktivorm, mille kaudu saab külastaja hõlpsasti Teiega ühendust võtta kodulehelt lahkumata. Kui mõelda ka SEO peale, tuleb kindlasti kasuks ka postituste lisamine ehk nö blogi funktsioon. 

Kui pikk on kodulehe valmistamise protsess?

Kodulehe valmistamise protsess võib võtta kahest nädalast paari kuuni. See protsess on alates hinnapakkumise päringust kuni valmis töö kättesaamiseni. Oluliselt mõjutavad kodulehe valmimise aega materjalide olemasolu ja arendamise keerukus. Et see protsess oleks lühem, tuleks teha võimalikult palju kodutööd kohe algul ja valmistada ette sloganid, tekstid ja pildimaterjal, mida kodulehel kindlasti kuvada soovite. 

Soovin alustada väiksema eelarvega, mis on minu võimalused?

Tihti on just alustavatel ettevõtetel väga oluline oma ressursi paigutus ja et ka reklaamile jaguks raha, soovitakse kulutada esialgu vähem kodulehele. Siinkohal tuleb appi projekt, mis on jaotatud eraldi iseseisvateks etappideks. Juba esimese etapi lõpus saab klient kätte täielikult funktsioneeriva kodulehe. Iga järgmise etapi eesmärk on täiustada juba valminud kodulehte, näiteks lisada funktsioone. 

Hinnastamine

Kodulehe hind

Kodulehe ligikaudse hinna võite leida alt olevalt pakettidelt, mis on varasemate kogemuste põhjal loodud. Täpse maksumuse saame öelda peale rohkemat informatsiooni, kui teame täpselt funktsionaalsust.

Onepager

al.700€

Üks sisuleht

Kohustuslikud lehed

Materjali sisestamine

Kontaktivorm

Alusta >

Lihtne koduleht

al.1000€

2-6 sisulehte

Kohustuslikud lehed

Materjali sisestamine

Kontaktivorm

Alusta >

Kohandatud koduleht

al.1400€

2-12+ sisulehte

Kohustuslikud lehed

Materjali sisestamine

Kontaktivorm

Lisafunktsioonid

Alusta >

Iga projektiga kaasneb: abi domeeninime ostmisel, veebimajutuse seadistamine, kodulehe tarkvara installeerimine, lihtne logo kliendi soovil, sisumaterjali töötlemine, kodulehe arendus, Google Analytics seadistamine, tehniline optimeerimine

Lisateenused: mitmekeelsuse seadistamine, digitaalturunduslike tööriistade seadistamine (nt reklaamipikslid).