Kodulehe analüüs

Hea disainiga või pealtnäha kvaliteetne koduleht või e-pood ei tähenda alati positsiooni otsingutulemustes või rahuldavat konversioonimäära. Madala efektiivsusega veebileht võib viidata mitmetele erinevatele puudustele, näiteks sisumaterjali ebapiisav või -sobilik optimeerimine, ebaloogiline navigatsioon lehel või ka liiga keerukat e-poe ostukorvi koostamist. Kodulehe analüüs annab teile ülevaate, mis on puudulik, mida saaks teha paremini ja kuidas edasi tegutseda.

phone-telefon-ikoon-xysum

Tehniline SEO

kodulehtede-valmistamine-ikoon-xysum

Backlingid

xysum-projektid-ikoon

Lehesisene SEO

pipedrive-ülesseadmine-ikoon-xysum

Kasutajakogemus

Milleks teostada auditit?

Kodulehe analüüsi vajalikkus

number2

Leida vastused hetkeolukorrale

Miks ei toimu müüke? Miks ei ole keegi huvi tundmas? Just sellistele küsimustele püüab kodulehe analüüs leida vastuseid. Nende vastuste põhjal on võimalik teha parandusi.

number3

Parandada kasutajakogemust

Tänu kodulehe analüüsile on võimalik parandada oluliselt külastaja kasutajakogemust, mis on oluline konversioonimäära suurendamiseks. 

number4

Suurendada konversioonimäära

Iga e-poe ja kodulehe eesmärk on saada inimesi tegema soovitud tegevust, milleks võib olla ostu sooritamine või ka näiteks blogipostituse lugemine. Kogu kodulehe analüüsi lõppeesmärk on anda piisavalt teavet parandusteks, et tulemusena suurendada ka konversioonimäära.

Hinnastamine

Kodulehe analüüsi hinnad

Valige endale sobivaim pakett.

SEO analüüs

140€

Tehniline SEO

Üldine lehesisene SEO

Leheväline SEO

Raport

Alusta >

Põhjalik SEO analüüs

210€

Tehniline SEO

Lehesisene SEO

Leheväline SEO

Raport

Alusta >

Premium analüüs

410€

Tehniline SEO

Lehesisene SEO

Leheväline SEO

Kasutajakogemuse test

Raport

Alusta >

Tehniline SEO

Tehnilise SEO puhul kontrollime üle veebilehe tehnilise vastavuse Google kriteeriumitele. 

Kontrollime:

  • Indekseerimise lubavust;
  • Sitemap'i korrektsust;
  • Üldiseid veateateid;
  • SSL sertifikaadi olemasolu;
  • Laadimiskiirust ja mõjutavaid tegureid;
  • Katkiseid linke;
  • Seadmetele kohalduvust;
  • Linkide struktuuri.

Lehesisene SEO

Lehesisese SEO juures kontrollime teie lehel oleva materjali vormingut. 

Üldise lehesisese SEO kontrolli alla kuulub:

  • Lehe tiitlite ja metakirjelduste vastavus reeglitele;
  • Lehel oleva materjali hulga vastavus heale tavale;
  • Lehel oleva materjali vormistamine.

Põhjalikuma lehesisese SEO kontrolli alla kuulub lisaks eelmainitule:

  • Lehel oleva materjali vormistamine põhjalik kontrollimine;
  • Piltide kontrollimine;
  • Oluliste märksõnade olemasolu.

Leheväline SEO

Lehevälise SEO puhul kontrollime teie backlink'e ehk teie veebilehele suunavaid linke teistelt lehtedelt ja analüüsime nende hulka ja kvaliteeti. Loe rohkem backlink'ide kohta SIIT.

Kasutajakogemuse test

Paremaks arusaamaks konversioonimäärast teostame kasutajakogemuse testi, milleks paneme end teie külastaja kingadesse.

Testi eesmärk on kontrollida peamiselt järgmist:

  • Navigatsioon - kui hõlpsasti on võimalik liikuda lehtede vahel, ostukorvi koostamise ja tasumise mugavus jpm.
  • Üldine disain - kas veebilehe praegune disain ja disainelemendid aitavad kaasa konversioonimäära tõstmiseks. Analüüsime veebilehe disainelemente nii arvutil kui mobiililt.
  • Materjali loogika - kas veebilehe materjal järgib külastaja jaoks loogilist jaotust. 

Raport

Iga kodulehe analüüsi paketiga kaasneb põhjalik raport analüüsi põhjal saadud tulemustest. Raportis teeme ka ettepanekuid ja anname näpunäiteid, mida kindlasti muuta, kuidas muuta ja edasi tegutseda saadud andmete põhjal.

Abiks otsustamisel

Korduma kippuvad küsimused

Miks teha kodulehe analüüs?

Kodulehe analüüs annab ülevaate veebilehe hetkeolukorrast ja võimaldab selle pealt teha parandusi, et parandada veebilehe positsiooni otsingutulemustes ja tõsta konversioonimäära. 

Millal on vajalik kodulehe analüüs?

Kodulehe analüüsi vajalikkus tuleneb eelkõige teie rahulolust hetkeolukorraga. Kui tunnete, et e-pood või koduleht ei ole piisavalt hea positsiooniga otsingutulemustes või ei ole näiteks piisavalt müüke, võib vastuse anda just kodulehe analüüs.

Kui on plaanis näiteks olemasoleva kodulehe või e-poe värskendamine välimuse ja/või funktsionaalsuse poolest, tuleks kasuks kodulehe analüüsi teostamine enne seda. See võimaldab teha muudatusi palju eesmärgistatumalt. 

Kaua kodulehe analüüs aega võtab?

Tellides kodulehele analüüs, tuleks teil varuda 2-5 tööpäeva vastuste saamiseks olenevalt valitud paketist.