E-poodide valmistamine ja erilahendused

E-pood on suurepärane võimalus müüa oma tooteid sõltumata kellaajast või kaupluse asukohast. Tänu kvaliteetsele e-poele on võimalik müüa oma tooteid rahvusvaheliselt ja vähendada kulutusi näiteks rendile ja tööjõule võrreldes traditsioonilise kauplusega.

Kõik meie e-poed on erilahendusel valminud, Woocommerce ja WordPress põhjal

phone-telefon-ikoon-xysum

E-poed

kodulehtede-valmistamine-ikoon-xysum

Tootekataloogid

xysum-projektid-ikoon

Toodete import / eksport

pipedrive-ülesseadmine-ikoon-xysum

Tellimissüsteem

Tööetapid

E-poe valmistamise protsess

number2

Ideede kogumine

Klientidel on üldiselt välja kujunenud arusaam, kuidas erinevaid e-poode kasutada. Seetõttu oleks hea leida mõni olemasolev e-pood, mis müüb sarnaseid tooteid, et näha, kuidas toodete filtreerimine ja kujutamine välja näeb. Muidugi tuleks mõelda ka disainile, värvidele jms.

number3

Projekti koostamine

Projekti koostamiseks kogume me kokku teie poolt antud algmaterjali ja vajalikud funktsioonid. Selle informatsiooni põhjal kirjutame täpse projekti kirjelduse koos hinnapakkumisega. 

number4

Prototüüp

E-poe projekt saab alguse prototüübist, mis on valmiva e-poe kavandiks. Prototüübi eesmärk on saada võimalikult kiiresti paika disainisuund, mida hakkab järgima kogu e-pood. Prototüübi koostame üldjuhul teie jaoks kõige olulistematele lehtedele, näiteks esileht, tootekataloogi leht ja tooteleht.

number5

Arendamine ja lehe optimeerimine

Prototüübist liigume edasi e-poe valmistamise juurde, ehk arenduse ja materjali sisestamise faasi. Kui e-pood on valmis minema avalikuks, tõstame selle üle meie tööserverist teie domeenile ja teostame viimased tööd, nagu SSL-sertifikaadi lisamine, makse- ja tarneviiside rakendamine ja optimeerimine. 

number6

On-boarding

On-boardingu käigus õpetame teile, kuidas oma e-poodi edasiselt haldama hakata ehk kuidas materjali ja tooteid lisada ja muuta, tellimusi kinnitada jms. Selles faasis aitame vajadusel ka näiteks Google Analyticsi kasutama õppimisega.

Efektiivne e-poe valmimine

Nipid sujuvaks arenduseks

1. Sisumaterjal nagu pildid, tooted ja tekstid, mida e-poele panna soovite, soovitame koguda kokku võimalikult varakult. Mõelge täpselt, mida soovite külastajale teada anda ja näidata. See aitab hilisemates etappides töötada projekti oluliselt täpsemalt välja. Lisaks vähendab see valmimisaega.

2. Pole logo, värve ega ideid kodulehe jaoks? Pole hullu, te võite meie juurde pöörduda ka alles esialgse sooviga luua kodulehte.

3. Kui palju soovite e-poes hiljem sisulehti, peale toodete muutma hakata? Mõtlemiskohaks on kindlasti kui "lahtiseid käsi" te hiljem soovite pealtnäha staatilise sisumaterjali osas.

4. E-poodide puhul on oluline pakkuda oma külastajale mugavat kasutust, millega on nad harjunud. Seetõttu soovitame järgida juba eesolevaid e-poode eelkõige toodete filtreerimise ja toote andmete kuvamise puhul. Näiteks peaks tehnika e-poe puhul olema võimalik näha toote lehel toote tehnilised andmed.

Abiks otsustamisel

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab e-poe valmistamine?

E-poe valmistamise hind oleneb mitmest erinevast tegurist, nagu funktsioonide rohkus ja keerukus, materjali hulgast, toote sortimendist jpm. E-poe täpne hind selgub siis, kui on teada kõik olulised hinda mõjutavad elemendid. 

Mis mõjutab e-poe hinda?

E-poe hinda mõjutavad peamiselt järgmised tegurid:

  • funktsioonide keerukus;
  • funktsioonide rohkus;
  • sisumaterjali hulk;
  • sisumaterjali dünaamilisus ja iseloom (kohandatud postituse tüübid, kohandatud väljad jm);
  • tootelehe keerukus (kohandatud väljad jm);
  • tootekataloogi keerukus;
  • toodete sisestamine (kas sisestate tooted ise?; impordi failide olemasolu ja vormistus)
  • disaini keerukus.
Millised funktsioonid on vajalikud e-poel?

E-poe puhul on kõige olulisem külastaja jaoks mugav toote filtreerimine ja üleüldiselt arusaadav ja selge navigatsioon toodete vahel. Lisaks korralik makse- ja tarnesüsteem, kontaktivorm. Ülejäänud funktsionaalsus tuleneb peamiselt teie soovidest ja tootesortimendi eripäradest. 

Kui pikk on e-poe valmistamise protsess?

E-poe valmistamise protsess võib võtta kahest nädalast paari kuuni. See protsess on alates hinnapakkumise päringust kuni valmis töö kättesaamiseni. Oluliselt mõjutavad e-poe valmimise aega materjalide olemasolu, e-poe loogika välja töötamine ja arendamise keerukus. 

Soovin alustada väiksema eelarvega, mis on minu võimalused?

Tihti on just alustavatel ettevõtetel väga oluline oma ressursi paigutus ja et ka reklaamile jaguks raha, soovitakse kulutada esialgu vähem e-poele. Õnneks on e-poodi üsna lihtne edasi arendada ja luua projekt, mis on jaotatud eraldi iseseisvateks etappideks. Juba esimese etapi lõpus saab klient kätte täielikult funktsioneeriva e-poe. Iga järgmise etapi eesmärk on täiustada juba valminud e-poodi, näiteks lisada keerukamad filtreerimise võimalused, kohandada tootelehte või implementeerida kompleksemat tellimissüsteemi. 

Hinnastamine

E-poe hinnad

E-poe ligikaudse hinna võite leida alt olevalt pakettidelt, mis on varasemate kogemuste põhjal loodud. Täpse maksumuse saame öelda peale rohkemat informatsiooni, kui teame täpselt e-poe vajalikku funktsionaalsust.

E-pood ilma maksmisvõimaluseta ehk nö tootekataloog järgib enamvähem sama hinnakirja.

Lihtne e-pood

al.1100€

1-3 sisulehte

Kohustuslikud lehed

Lihtsad filtrid

Lihtne tooteleht

Lihtne tootekataloog

Kontaktivorm

Alusta >

E-pood

al.1800€

2-6 sisulehte

Kohustuslikud lehed

Kohandatud filtrid

Kohandatud tooteleht

Kohandatud kataloog

Kontaktivorm

Alusta >

Premium e-pood

al.2400€

2-12+ sisulehte

Kohustuslikud lehed

Kohandatud filtrid

Kohandatud tooteleht

Kohandatud kataloog

Kontaktivorm

Lisafunktsioonid

Alusta >

Iga projektiga kaasneb: abi domeeninime ostmisel, veebimajutuse seadistamine, kodulehe tarkvara installeerimine, lihtne logo kliendi soovil, sisumaterjali töötlemine, e-poe arendus, Google Analytics seadistamine, tehniline optimeerimine, makse- ja tarneviiside lisamine.

Lisateenused: mitmekeelsuse seadistamine, digitaalturunduslike tööriistade seadistamine (nt reklaamipikslid).