E-poe tegemine erilahendusena

E-poe tegemine on meie kõige populaarsem teenus!  E-pood on suurepärane võimalus müüa oma tooteid sõltumata kellaajast või kaupluse asukohast. Tänu kvaliteetsele e-poele on võimalik müüa oma tooteid rahvusvaheliselt ja vähendada kulutusi näiteks rendile ja tööjõule võrreldes traditsioonilise kauplusega.

Kõik meie e-poed on erilahendusel valminud, Woocommerce ja WordPress põhjal. Tutvu tehtud e-poodidega siin!

E-poe tegemine, veebiarendus

E-poed

E-poe tegemine, veebiarendus, erilahendus

Tootekataloogid

xysum-projektid-ikoon

Toodete import / eksport

pipedrive-ülesseadmine-ikoon-xysum

Tellimissüsteem

Tööetapid

E-poe tegemine - protsess

number2

Ideede kogumine

Klientidel on üldiselt välja kujunenud arusaam, kuidas erinevaid e-poode kasutada. Seetõttu oleks hea leida mõni olemasolev e-pood, mis müüb sarnaseid tooteid, et näha, kuidas toodete filtreerimine ja kujutamine välja näeb. Muidugi tuleks mõelda ka disainile, värvidele jms.

number3

Projekti koostamine

Projekti koostamiseks kogume me kokku teie poolt antud algmaterjali ja vajalikud funktsioonid. Selle informatsiooni põhjal kirjutame täpse projekti kirjelduse koos hinnapakkumisega. 

E-poe tegemine, veebiarendus

Prototüüp

E-poe projekt saab alguse prototüübist, mis on valmiva e-poe kavandiks. Prototüübi eesmärk on saada võimalikult kiiresti paika disainisuund, mida hakkab järgima kogu e-pood. Prototüübi koostame üldjuhul teie jaoks kõige olulistematele lehtedele, näiteks esileht, tootekataloogi leht ja tooteleht.

number5

Arendamine ja lehe optimeerimine

Prototüübist liigume edasi e-poe valmistamise juurde, ehk arenduse ja materjali sisestamise faasi. Kui e-pood on valmis minema avalikuks, tõstame selle üle meie tööserverist teie domeenile ja teostame viimased tööd, nagu SSL-sertifikaadi lisamine, makse- ja tarneviiside rakendamine ja optimeerimine. 

number6

On-boarding

On-boardingu käigus õpetame teile, kuidas oma e-poodi edasiselt haldama hakata ehk kuidas materjali ja tooteid lisada ja muuta, tellimusi kinnitada jms. Selles faasis aitame vajadusel ka näiteks Google Analyticsi kasutama õppimisega.

Hinnastamine

E-poe hind

E-poe ligikaudse hinna võite leida alt olevalt pakettidelt, mis on varasemate kogemuste põhjal loodud. E-poe tegemine on oma olemuselt detailiderohkem, mistõttu võivad pakettide hinnad pisut erineda vastavalt Teie täpsetele soovidele. Pakette on alati võimalik ka kohandada!

E-pood ilma maksmisvõimaluseta ehk nö tootekataloog järgib enamvähem sama hinnakirja.

Lihtne e-pood

1200€

SEO optimeerimine

Erilahendusel valmiv disain

Märksõnade analüüs

Lihtne kataloog

Lihtne tooteleht

Materjali töötlus

Mobiilivaade

WordPress CMS

WooCommerce

Alusta >

E-pood

1800€

SEO optimeeritud

Erilahendusel valmiv disain

Märksõnade analüüs

Kohandatud kataloog

Kohandatud tooteleht

Materjali töötlus

Mobiilivaade

WordPress CMS

WooCommerce

Alusta >

Premium e-pood

al.2400€

SEO optimeeritud

Erilahendusel valmiv disain

Materjali töötlus

Kohandatud kataloog

Kohandatud tooteleht

Märksõnade analüüs

Mobiilivaade

WordPress CMS

WooCommerce

Lisafunktsioonid

Alusta >

Iga projektiga kaasneb:

  • abi domeeninime ostmisel,
  • veebimajutuse seadistamine,
  • kodulehe tarkvara installeerimine,
  • lihtne logo kliendi soovil,
  • sisumaterjali töötlemine,
  • e-poe arendus,
  • Google Analytics seadistamine,
  • kasutustingimuste ja privaatsuspoliitika lehed,
  • küpsiste kasutamise teavitus,
  • tehniline optimeerimine,
  • makse- ja tarneviiside lisamine.

 

E-poe tegemine - paketid

Lihtne e-pood

Lihtne e-pood on lihtsa e-poe süsteemiga ostuplatvorm, mis valmib WordPress CMS põhjal. Teostame täieliku SEO optimeerimise staatilistele lehtedele ning anname kõik juhised ning tööriistad edasise SEO teostamise jaoks muutuvale sisule (tootelehed, tootekategooria lehed jne). Lihtsal e-poel on personaalne disain täielikult staatilistele lehtede puhul. E-poega seotud lehed, nagu tooteleht ja tootekataloogi leht järgivad üldiselt veebilehe ülejäänud disaini, kuid omavad WooCommerce’i küljendust.

Lihtsal e-poel on lisaks e-poe funktsionaalsusele ka kontaktivorm.

Lihtsat e-poodi soovitame eelkõige neile, kes on alles alustanud oma ettevõttega ning müüvad tooteid, mis ei vaja erilisi ning kohandatud filtreeringuid.

E-pood

E-pood on samm edasi lihtsast e-poest. See valmib samuti WordPress CMS põhjal, kasutades WooCommerce’i e-poe funktsionaalsuse jaoks. Samuti teostame sellele SEO staatilistele lehtedele ning anname kõik juhised SEO teostamiseks dünaamilisele sisule.

Peamine erinevus lihtsa e-poega on kohandatud tootelehe ja tootekataloogi vaated. See tähendab, et WooCommerce’i enda küljendus ei mängi enam olulist rolli, vaid tootekataloog ja -leht on välimuse poolest täielikult muudetavad vastavalt teie soovidele. E-poel on ka kontaktivorm.

E-poodi soovitame neile, kes ei vaja rohkelt funktsioone ega keerukat filtreerimisvõimalust, vaid nende jaoks on oluline eelkõige e-poe välimus!

Premium e-pood

Premium e-pood on WordPress CMS põhjal ehitatud online kaubandusplatvorm, mis kasutab WooCommerce’i. See on järgmine samm tavalisest e-poest. Staatilisele sisule teostame SEO ning dünaamilise materjali osas anname teile juhised ja tööriistad selle teostamiseks!

Premium e-poel ei ole piiranguid, erilised väljad, tellimisvormid, filtreerimisvõimalused, keerukad otsingud, lisafunktsioonid, täielikult kohandatud disain jpm!

Premium e-pood on just nendele ettevõtetele, kes tegutsevad toodetega, mis on oma olemuselt keerukamad ning vajavad seetõttu erilist lähenemist! Viige oma ettevõte uuele tasemele ja tellige premium e-pood meilt!

Abiks otsustamisel

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab e-poe valmistamine?

E-poe valmistamise hind oleneb mitmest erinevast tegurist, nagu funktsioonide rohkus ja keerukus, materjali hulgast, toote sortimendist jpm. E-poe täpne hind selgub siis, kui on teada kõik olulised hinda mõjutavad elemendid. 

Mis mõjutab e-poe hinda?

E-poe hinda mõjutavad peamiselt järgmised tegurid:

  • funktsioonide keerukus;
  • funktsioonide rohkus;
  • sisumaterjali hulk;
  • sisumaterjali dünaamilisus ja iseloom (kohandatud postituse tüübid, kohandatud väljad jm);
  • tootelehe keerukus (kohandatud väljad jm);
  • tootekataloogi keerukus;
  • toodete sisestamine (kas sisestate tooted ise?; impordi failide olemasolu ja vormistus)
  • disaini keerukus.
Millised funktsioonid on vajalikud e-poel?

E-poe puhul on kõige olulisem külastaja jaoks mugav toote filtreerimine ja üleüldiselt arusaadav ja selge navigatsioon toodete vahel. Lisaks korralik makse- ja tarnesüsteem, kontaktivorm. Ülejäänud funktsionaalsus tuleneb peamiselt teie soovidest ja tootesortimendi eripäradest. 

Kui pikk on e-poe valmistamise protsess?

E-poe valmistamise protsess võib võtta kahest nädalast paari kuuni. See protsess on alates hinnapakkumise päringust kuni valmis töö kättesaamiseni. Oluliselt mõjutavad e-poe valmimise aega materjalide olemasolu, e-poe loogika välja töötamine ja arendamise keerukus. 

Soovin alustada väiksema eelarvega, mis on minu võimalused?

Tihti on just alustavatel ettevõtetel väga oluline oma ressursi paigutus ja et ka reklaamile jaguks raha, soovitakse kulutada esialgu vähem e-poele. Õnneks on e-poodi üsna lihtne edasi arendada ja luua projekt, mis on jaotatud eraldi iseseisvateks etappideks. Juba esimese etapi lõpus saab klient kätte täielikult funktsioneeriva e-poe. Iga järgmise etapi eesmärk on täiustada juba valminud e-poodi, näiteks lisada keerukamad filtreerimise võimalused, kohandada tootelehte või implementeerida kompleksemat tellimissüsteemi. 

Efektiivne e-poe valmimine

Nipid sujuvaks arenduseks

1. Sisumaterjal nagu pildid, tooted ja tekstid, mida e-poele panna soovite, soovitame koguda kokku võimalikult varakult. Mõelge täpselt, mida soovite külastajale teada anda ja näidata. See aitab hilisemates etappides töötada projekti oluliselt täpsemalt välja. Lisaks vähendab see valmimisaega.

2. Pole logo, värve ega ideid kodulehe jaoks? Pole hullu, te võite meie juurde pöörduda ka alles esialgse sooviga luua kodulehte.

3. Kui palju soovite e-poes hiljem sisulehti, peale toodete muutma hakata? Mõtlemiskohaks on kindlasti kui "lahtiseid käsi" te hiljem soovite pealtnäha staatilise sisumaterjali osas.

4. E-poodide puhul on oluline pakkuda oma külastajale mugavat kasutust, millega on nad harjunud. Seetõttu soovitame järgida juba eesolevaid e-poode eelkõige toodete filtreerimise ja toote andmete kuvamise puhul. Näiteks peaks tehnika e-poe puhul olema võimalik näha toote lehel toote tehnilised andmed.