
Milles seisneb The Ordinary edu?
The Ordinary on uus revolutsiooniline nahahooldusbränd, mis sai alguse 2016. aastal ja on selgelt positsiooni saavutanud valdkonnas.
Neil on ainulaadne lähenemisviis kvaliteetsete toodete pakkumiseks, kuid murdosaga turuhinnast. The Ordinary pakub erinevaid seerumeid ja näoõlisid, mis on taskukohase hinnaga, kuid säilitavad siiski oma edu ettevõttena, mistõttu paljud imestavad, kuidas nad suudavad pakkuda nii madalaid hindu, säilitades samal ajal oma kvaliteedi.
Keskenduvad teadusele ja läbipaistvusele
Bränd eristab end, pakkudes lihtsaid, lihtsustamata tooteid taskukohaste hindadega, keskendudes teadusele ja läbipaistvusele.
The Ordinary on minimalistliku lähenemisega, välistades oma toodetest kõik ebavajalikud lisad.
Alates lihtsast pakendist kuni lisatud lõhnaainete puudumiseni keskendub bränd sellele, mis on kõige olulisem – kvaliteetsetele koostisosadele.
Pilk koostisosade loetelusse näitab, et see on traditsiooniliste nahahooldustoodetega võrreldes lühem, sest The Ordinary seab esikohale tõhusate koostisainete kõrge kontsentratsiooni, mitte “magic” lisandid. Brändi tooted põhinevad aktiivsetel koostisosadel, näiteks niatsiinamiid ja tsink The Ordinary populaarseimas tootes “Niatsiinamiid 10% + tsink 1%” (mida ühel hetkel müüdi iga 3 sekundi tagant üks tükk) või “100% Cold-Pressed Virgin Marula Oil”, milles on ainult üks koostisosa – Marula õli. Selline lihtsus võimaldab The Ordinary’l hoida oma kulud madalamad ja pakkuda klientidele taskukohaseid hindu.
Väärtusliku info pakkumine ja minimaalne reklaam
Paljud kosmeetikafirmad investeerivad palju turundusse, sealhulgas pakendite kujundamisse, kampaaniatesse ja oma toodete reklaamimisse erinevate meediakanalite kaudu. The Ordinary seevastu kasutab teistsugust lähenemisviisi.
Neil ei ole “imeliste” vananemisvastaste toodete kollektsioone ning selle asemel annavad nad selget ja ausat teavet selle kohta, mida nende tooted teevad, ilma “müügijututa”.
Selline lähenemine vähendab märkimisväärselt The Ordinary turunduskulusid, mis võimaldab neil keskenduda oma toodete testimisele ja tootmisele.
Nad on populaarsed sotsiaalmeedias
The Ordinary on kaubamärk, mis on kogunud tohutu sotsiaalmeedia kohalolu, mis on kahtlemata võimalik tänu tootevaliku kõrgele kvaliteedile ja taskukohasusele. Seal ei ole mitte ainult sisuloojaid, kes on nende toodete truud fännid, vaid ka lõputu hulk harivaid videoid toodete valimise ja kasutamise kohta.
Nii et kui pandeemia puhkes, oli Ordinary sotsiaalmeedia mõttes heas seisus. Mitte ei läinud nahahooldusele keskendumine popimaks, vaid ka sotsiaalmeedia kasutamine, mis tegi The Ordinary’i veelgi populaarsemaks.
Fotod võetud Unsplash.com.